کد خبر : 1733996 | 08 بهمن 1399 ساعت 18:45 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل کجاست؟

نمی فهمم چرا بارسا نباید اریک گارسیا را جذب کند

ویکتور فونت یکی از نامزدهای ریاست بارسلونا معتقد است باید تحت هر شرایطی اریک گارسیا را جذب کنند.

نمی فهمم چرا بارسا نباید اریک گارسیا را جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، در بارسلونا برای جذب اریک گارسیا مدافع جوان سیتی شاهد دودستگی عجیبی هستیم. رونالد کومان(سرمربی) و ویکتور فونت یکی از نامزدهای ریاست بارسا اصرار به جذب گارسیا دارند ولی کمیته موقت به ریاست کارلس توسکتس به علاوه خوان لاپورتا و تونی فریکسا دو نامزد دیگر ریاست بارسا، مخالف این قضیه هستند.

 

 

1554087

 

 

روز گذشته مقرر شد که هیچ اقدامی برای جذب گارسیا صورت نگیرد و تا پایان فصل که او بازیکن آزاد خواهد بود منتظر بمانند.

لاپورتا در نشست خبری امروز خود گفت:« دیروز صحبتی در باشگاه با کمیته موقت و دو نامزد دیگر داشتیم و من روی موضعم ماندم. درک نمی کنم در شرایط اقتصادی بد فعلی چرا بارسا باید برای بازیکنی که در پایان فصل قراردادش تمام می شود و می توان او را رایگان جذب کرد، پول هزینه کند؟ گارسیا اگر بارسا را دوست دارد، می تواند تا پایان فصل صبر کند.»

 

 

1566560

 

 

این در حالی است که ویکتور فونت در کنفرانس خبری خود روی موضع خود پافشاری کرد:« خود اریک گارسیا دوست دارد به بارسا برگردد. سرمربی و بسیاری از اعضا موافق این انتقال هستند. جذب او می تواند برای زنده ماندن شانس بارسا در هر سه جام فصل حیاتی باشد و نباید این فرصت را از دست داد.

اریک قطعا در پایان فصل از سیتی جدا می شود و اینکه در فاصله اندک باقیمانده تا پایان نقل و انتقالات این اتفاق رخ بدهد، به تصمیم مسئولان فعلی بارسلونا بستگی دارد. سیتی حاضر است با دریافت 3 + 3 میلیون یورو مجوز جدایی اریک را بدهد و او نیز گفته است که در این شش ماه دستمزدی دریافت نخواهد کرد. دیگر نمی دانم مشکل برای جذب او کجاست؟»

دیدگاه‌ها