کد خبر : 1734022 | 08 بهمن 1399 ساعت 20:54 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: مگر این همان لیورپول فصل قبل نیست؟

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام معتقد است همه تیم ها در یلگ برتر افت مانند شرایط اخیرا لیورپول را تجربه کرده اند.

مورینیو: مگر این همان لیورپول فصل قبل نیست؟


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول هفته هاست به نتایج مورد نظر در لیگ برتر دست پیدا نمی کند و با ادامه این روند بعید است آنها قادر به تکرار قهرمانی در لیگ انگلیس باشند. تاتنهام فردا شب در دیداری حساس به مصاف لیورپول می رود و ژوزه مورینیو در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد این همان تیمی است که فصل گذشته موفق به فتح عنوان قهرمانی شده است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "همه باشگاه ها، به خصوص شش تیم بزرگ این وضعیت را تجربه کرده و همه روزهای سختی را پشت سر می گذارند، بعضی در ابتدای فصل، برخی تیم ها دیرتر و بعضی نیز اواسط فصل. یک بار قهرمان می شوید، می دانید تیمی دارید که چنین قدرتی دارد. وقتی هرگز موفق نمی شوید همیشه این علامت سوال برای شما ایجاد می شود که برای قهرمان شدن به چه چیزی نیاز داریم و برای رسیدن به این هدف باید چقدر پیشرفت کنید.

 

1562431

 

لیورپول می داند دوباره امکان قهرمانی برای این تیم وجود دارد و آنها به این هدف باور دارند. البته لیورپول در حال حاضر در شرایطی قرار گرفته که نتایج بر وفق مرادشان نیست. اما من از شما سوالی دارم، مگر این همان لیورپول با همان سرمربی و بازیکنان فصل قبل نیست؟ بازی کردن مقابل لیورپول مثل همیشه است و من هرگز حس نمی کنم افت اخیر این تیم به سود ما خواهد بود."

 

تعدد بازیکنان مصدوم در لیورپول: "خب، ما در نیم فصل دوم سال گذشته در شرایطی بازی کردیم که حتی یک مهره تهاجمی نیز نداشتیم. در مقطعی مجبور بودیم در تمامی مسابقات و دقایق از لوکاس مورا در ترکیب استفاده کنیم و او در پست های مختلفی بازی می کرد، زیرا هری کین، سون هیونگ مین و اریک لاملا را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم. در حال حاضر جو ماتیپ در تمرینات لیورپول حضور پیدا کرده و او بازیکن باتجربه ای است. همچنین جوردن هندرسون نیز بازیکن باتجربه ای بوده که می تواند در هر پستی در ترکیب لیورپول بازی کند."

 

حضور توماس توخل روی نیمکت چلسی: "شما نمی توانید کار در پاری سن ژرمن را با کار در لیگ برتر مقایسه کنید. امکان مقایسه وجود ندارد."

دیدگاه‌ها