کد خبر : 1734126 | 09 بهمن 1399 ساعت 12:51 | 152.1K بازدید | 4 دیدگاه

آخرین وضعیت پزشکی ستاره سابق فوتبال ایران

علی انصاریان؛ برایت دعا می‌کنیم

وضعیت بغرنج یعنی همینکه بعد از درگذشت مهرداد میناوند، همه نگران علی انصاریان باشیم.

علی انصاریان؛ برایت دعا می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع سابق فوتبال ایران که سابقه بازی در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد، در حال حاضر در بیمارستان فرهیختگان بستری است و به گفته پزشک معالج، بیش از 80 درصد ریه اش درگیر ویروس کرونا شده است.


دکتر هاشمیان که بعد از وخامت حال مهرداد میناوند با تماس عادل فردوسی پور و علی کریمی برای کمک به شرایط به بیمارستان لاله آمد، در عین حال شرایط علی انصاریان را نیز در نظر گرفته است. او می گوید: علی با اکسیژن 65 درصد به بیمارستان مراجعه کرده اما در حال حاضر بیش از 80 درصد ریه او درگیر بیماری است و امیدوارم مشکل زجر تنفسی او تمام شده و به مرحله سخت تری نرسد.


نکته امیدوارکننده درباره علی انصاریان، او هنوز هوشیار است و به همین دلیل هم از درمان های به اصطلاح غیرتهاجمی برای درمان او استفاده می شود. انصاریان بعد از 14 روزی که از ابتلایش به کرونا می گذرد، هنوز درگیر این بیماری است و درمان های مرسوم روی وی جواب نداده اما پزشکان امیدوارند این شرایط تغییر کند.

 

 

 

 

 

1566847


نویدمحمدزاده بازیگر سینمای ایران به خبر بیماری علی انصاریان چنین واکنش نشان داده است.

 


نکته مهم درباره انصاریان این است که او اهل سیگار و قلیان نبوده و ریه سالمی دارد. همچنین او جوان تر از مهرداد میناوند است و ورزشکار بودنش این امید را به وجود می آورد تا از پس این بیماری بربیاید. 


دقایقی پیش همچنین با خانواده او نیز تماس گرفتیم و آنها از مردم ایران و طرفداران فوتبال خواستند برای این ستاره سابق فوتبال ایران دعا کنند.

دیدگاه‌ها