کد خبر : 1734215 | 09 بهمن 1399 ساعت 17:00 | 37.9K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

ناامیدی رختکن رئال؛ زیدان وینیسیوس را نابود کرده

بسیاری از بازیکنان بزرگ رئال مادرید معتقدند که وینیسیوس در این باشگاه دیگر جای پیشرفت ندارد.

ناامیدی رختکن رئال؛ زیدان وینیسیوس را نابود کرده

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس تابستان 2019 از فلامینگو به رئال مادرید پیوست و قرار بود یک پدیده جدید در فوتبال اروپا باشد اما دو سال بعد او هنوز نتوانسته جایگاهی مطمئن و ثابت در ترکیب رئال مادرید پیدا کند.

وینیسیوس نه با جولن لوپتگی و نه با زین الدین زیدان یک بازیکن فیکس در ترکیب رئال نبوده و تنها در دوران حضور سانتی سولاری بود که موفق شده بود تا حدی ارزش هایش را ثابت کند.

 

 

1541831

 

 

وینیسیوس فصل گذشته که رئال قهرمان لالیگا شد، به خصوص در دوران پس از قرنطینه از ترکیب ثابت خارج شد و زیدان ترجیح داد روی مثلث لوکاس، هازارد و آسنسیو حساب کند. فصل جاری نیز هر زمان ادن هازارد مشکلی برای بازی نداشته، وینیسیوس به نیمکت تبعید شده است.

شرایط برای وینی در فصل جاری نیز کم و بیش مثل فصل گذشته است. او در مقطعی توانست چند بار متوالی در ترکیب ثابت قرار بگیرد اما در بازی های احیر مجددا خبری از او در ترکیب رئال نیست.

گویا واکنش تند وینسیوس برابر تصمیم زیدان در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته برابر سیتی، دلیل اصلی اختلافات این دو است. وینیسیوس انتظار نداشت که در آن بازی نیمکت نشین شود و به همین دلیل هنگام توصیه های تاکتیکی زیدان، مشغول کار با گوشی موبایل خود بود.

 

 

1562225

 

 

طبق ادعای ال چیرینگیتو، رختکن رئال مادرید بر این اعتقاد است که وینی زیر نظر زیدان پیشرفت نخواهد کرد و سرمربی فرانسوی دیگر به او مجال درخشش نخواهد داد.

لوکا مودریچ، تیبو کورتوا، کاسیمیرو و مارسلو بازیکنانی هستند که به وینسیوس نزدیک ترند و در واقع از حامیان او محسوب می شوند. آنها بر این اعتقادند که اگر زیدان فصل بعد نیز ماندنی باشد، رئال چاره ای جز انتقال وینیسیوس به باشگاهی دیگر نخواهد داشت. این باشگاه می تواند پی اس جی باشد تا به این صورت مسیر برای جذب کیلیان امباپه نیز هموار شود.

دیدگاه‌ها