کد خبر : 1734339 | 10 بهمن 1399 ساعت 16:12 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمیان:وقتی زنده‌ایم قدر هم را بیشتر بدانیم

مربی تیم ملی و مهاجم اسبق تیم ملی با ابراز تاسف بابت درگذشت مهرداد میناوند، درخواست کرد فوتبالدوستان قدر یکدیگر را بیشتر بدانند.

هاشمیان:وقتی زنده‌ایم قدر هم را بیشتر بدانیم

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه دیدار سایپا مقابل گل گهر سیرجان، وحید هاشمیان که اکنون عضوی از کادرفنی تیم ملی نیز محسوب می‌شود با حضور در استادیوم اکباتان برابر خبرنگاران به موضوع درگذشت مهرداد میناوند پرداخت: به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم و برای آنها آرزوی صبر می کنم و همچنین به جامعه فوتبال. آقای میناوند یکی از بازیکنان خوب و تکنیکی فوتبال ما بود. رفتن ایشان همه را ناراحت کرد. اکثر ما خاطرات خوبی از ایشان داریم. برای تمام جامعه فوتبال این چند روز سخت و این اتفاق باورنکردنی بود.

 

وی ادامه داد: همچنین برای علی انصاریان، آقای حشمت مهاجرانی و سایر هموطنان عزیزمان که کرونا گرفتند آرزوی سلامتی داریم و امیدوارم این اتفاقات تلخ تمام شود.

 

هاشمیان درباره خاطراتش از میناوند گفت: خاطره که ایشان زیاد دارم. اولین بار که او را دیدم تیم منتخب جوانان تهران در سال 73 بود. در تیم ملی هم با هم بودیم. همیشه از ایشان خاطرات خوب دارم و در ذهنم خاطرات خوب می آید. از تمامی کسانی که در فوتبال هستند می خواهم قدر هم را بدانند. وقتی بازی می کنیم، این نیمکت به آن نیمکت چیزی می گوید و آن یکی ضد آن یکی مصاحبه می کند اما وقتی یکی را از دست می دهیم می فهمیم که این فوتبال ارزش این چیزها را ندارد. روح مهرداد شاد و آرزوی سلامتی برای همه دارم.

دیدگاه‌ها