کد خبر : 1734519 | 11 بهمن 1399 ساعت 13:07 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

اینزاگی: باید برابر اینتر 120 درصد تلاش کنیم

پیپو اینزاگی در آستانه بازی امروز با اینترمیلان در سن سیرو گفت که به تیمش ایمان دارد.

اینزاگی: باید برابر اینتر 120 درصد تلاش کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پیپو اینزاگی، سرمربی بنونتو، در آستانه دیدار با اینترمیلان گفت که خودشان ایمان دارند و با اعتماد به نفس با اینتر روبه‌رو خواهند شد.

 

اینزاگی گفت: "ما باید یک نمایش تیمی خیلی عالی داشته باشیم و تلاش کنیم 120 درصد توانمان را نشان دهیم و امید داشته باشیم که اینتر 100 درصد آمادگی خود را نداشته باشد.

مهمترین چیز این است که ما باید به خودمان باور داشته باشیم، با اعتماد به نفس به آنجا برویم و بدانیم که می توانیم بازی خودمان را بکنیم. خیلی راضی کننده خواهد بود که ببینیم اینتر به بنونتو احترام می گذارد."

 

سن سیرو همیشه برای اینزاگی استادیومی خاص و مهم بوده، استادیومی که در آن به عنوان بازیکن و سرمربی میلان حاضر شده.

 

1567451

 

اینزاگی در این باره گفت: "سن سیرو جایی است که من فوتبالم و حرفه ام را در آنجا ساخته ام. من به میلان آمدم تا بتوانم در سن سیرو بازی کنم. اولین گلی که در دربی زدم را یادم هست، داشتیم می باختیم و بعد 4-2 پیروز شدیم. رقابت با اینتر همیشه بسیار قدرتمند اما منصفانه بوده."

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، نیز چهره آشنای دیگری برای اینزاگی است که با هم در یوونتوس هم تیمی بودند، اما سرمربی اینتر مجبور است بازی را از روی سکوها تماشا کند.

 

اینزاگی اضافه کرد: "من همچنان با کونته روابط خوبی دارم. او یک سرمربی فوق العاده است. واقعا ناراحت کننده است که او به خاطر محرومیت کنار زمین نخواهد بود."

دیدگاه‌ها