کد خبر : 1734531 | 11 بهمن 1399 ساعت 14:25 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

زودتر از این ها برده بودیم

محمدی: برای چه از رحمان حمایت نکنیم؟

مدیرعامل ذوب آهن اعتقاد دارد این تیم به دلیل اشتباهات مکرر داوری نتوانسته سر موقع به پیروزی برسد ولی این اتفاق با تمام سختی ها در دیدار با نساجی افتاد.

محمدی: برای چه از رحمان حمایت نکنیم؟

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل ذوب آهن می گوید این تیم باید زودتر از این ها به پیروزی می رسید جواد محمدی در خصوص کسب اولین پیروزی ذوب آهن گفت: همان طور  که خودتان مشاهده کردید بازی خیلی سخت و خاصی برای هر دو تیم بود ولی من در مورد تیم  خودمان صحبت می کنم . از لحاظ امتیازی اولین بردمان بود ولی ما زودتراز این ها در  بازی هایمان برنده شده بودیم اما بر اثر اشتباهات مهلک داوری که مکررا اتفاق افتاد  باعث شد ثبت پیروزی به نام ذوب آهن به تاخیر بیفتد و به هفته سیزدهم بکشد.


او در همین خصوص ادامه داد: با همت بچه ها،زحمات کادر فنی و حمایت مجموعه ذوب آهن و با صبر و حوصله و پشتیبانی مضاعفی که هواداران دلسوزمان داشتند به لطف خدا در یک بازی سخت و شش امتیازی و هم اینکه مهمان بودیم و با توجه به شرایط چمن مصنوعی  و ده نفره شدن توانستیم ببریم. بچه ها غیرت گذاشتند و خوشبختانه سه امتیاز کسب شد.


محمدی در رابطه با  قضاوت داور و سه اخراجی از ذوب آهن در دیدار با نساجی توصیحاتی ارائه داد:  اشتباهات داوری در این فصل و حتی فصل قبل خیلی به ما ضربه زد. من تاکید می کنم که تیم ما باید خیلی زودتر از این ها برنده می شد. هفته گذشته هم گل صد در صد سالم ما مردود اعلام و باعث شد تیم ما که شایسته پیروزی بود به حق خودش نرسد و بازی مساوی شود، یا بازی ما با فولاد که به اشتباه پنالتی اعلام شد و یا مثل خیلی از بازی های دیگر که به گفته کارشناسان ذوب آهن بیشترین ضرر را از داوری کرده است.


مدیرعامل ذوب آهن در خصوص اینکه رحمان رضایی در این تیم ماندگار می شود یا خیر گفت: قطعا تیمی که نتیجه بگیرد و موفق عمل کند  را چرا باید حمایت نکنیم  و اجازه بدهیم مشکل ایجاد شود. انشاالله روند پیروزی ها ادامه پیدا کند. همین طور که در این 13 هفته حمایت کردیم  مطمئنا این حمایت دوچندان خواهد شد.


وی در خصوص برنامه باشگاه ذوب آهن برای فصل نقل و انتقالات با توجه به لیستی که رحمان رضایی ارائه داده است گفت: یکسری صحبت ها داشتیم و درخواست هایی  از ما شده و ما هم پیگیری های لازم را انجام دادیم  و منتظر هستیم پنجره  نقل و انتقالات باز شود که قرار بود 15 بهمن برگزارشود ولی مثل اینکه به اسفند موکول شده و منتظر هستیم رسمی شود تادر یک سری پست ها تیم را  تقویت کنیم تا با قدرت ادامه دهیم.


محمدی در پایان افزود: من مجددا از همه مجموعه که حمایت کردند و به ما آرامش دادند، از هواداران که صبوری به خرج دادند و از بچه ها که پشتکار زیادی دارند تشکر می کنم. امیدوارم در مسابقات آینده هم نتیجه بگیریم تا روز به روز آرامش ما بیشتر شود. تیم های مختلف باشگاه ما نتایج خیلی خوبی گرفته اند امیدوارم تیم فوتبال ما هم نتایج خوبی بگیرد.

دیدگاه‌ها