کد خبر : 1734816 | 12 بهمن 1399 ساعت 17:21 | 12.7K بازدید | 2 دیدگاه

چلسی ۲- ۰برنلی؛ اولین برد آبی ها با توماس توخل

چلسی در مسابقه ای که نمایش خوبی از خود ارائه داد با دو گل از سد برنلی عبور کرد.

چلسی ۲- ۰برنلی؛ اولین برد آبی ها با توماس توخل


به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در دومین بازی که توماس توخل هدایت این تیم را بر عهده داشت از سری مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس میزبان برنلی بود که در نهایت این بازی با نتیجه 2-0 به سود تیم توماس توخل خاتمه یافت.

 

مطابق انتظار چلسی کار را بهتر آغاز کرد و می‌توانست در همان آغاز روی پاس متئو کواچیچ و توسط هادسون اودوی به گل اول دست پیدا کند اما این بازیکن به دقت عمل کرد.

 

 

1567967

 

 

حملات چلسی بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه 40 به گل اول دست یافت. حرکت خوب کالوم هادسون اودوی و ارسال پاس او برای سزار آسپلیکوئتا پیش ساخته با ضربه نهایی این مدافع اسپانیایی همراه بود تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1567964

 

 

در ادامه نیمه اول نیز اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا دو تیم با همان یک گل به سود چلسی راهی رختکن شوند.

 

چلسی نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و در دقیقه 57 تا آستانه باز کردن دروازه برنلی پیش رفت اما ضربه کالوم هادسون اودوی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

1567965

 

 

در دقیقه 71 باز هم حرکت فوق العاده هادسون اودوی از جناح راست و ارسال پاس او برای کریستین پولیسیچ با ضربه این بازیکن همراه بود اما توپ او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه برنلی عبور کرد.

 

چند دقیقه بعد چلسی باز هم می توانست گل دوم را به ثمر برساند اما این بار ضربه ریس جیمز توسط دروازه بان برنلی برگردانده شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

در دقیقه 84 حملات ادامه دار چلسی به یک سوپر گل فوق العاده ختم شد؛ جایی که مارکوس آلونسو روی پاس کریستین پولیسیچ و با ضربه ای مهار نشدنی دروازه برنلی را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1567966

 

 

در ادامه مسابقه نیز تغییری در نتیجه حاصل نشد تا چلسی به اولین سه امتیاز خود با توماس توخل دست پیدا کند و شرایطش را در جدول بهبود بخشیده باشد.

دیدگاه‌ها