کد خبر : 1734892 | 13 بهمن 1399 ساعت 01:35 | 32.7K بازدید | 4 دیدگاه

حسرت رئال؛ بارسلونا در پله دوم لالیگا

پیروزی امشب بارسا باعث شد تا رئال برای اولین بار در فصل جاری پایین تر از بارسلونا قرار بگیرد.

حسرت رئال؛ بارسلونا در پله دوم لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در حالی به مصاف بیلبائو رفت که می دانست در صورت کسب پیروزی می تواند بالاتر از رئال قرار بگیرد. رئال مادرید روز گذشته در خانه ده نفره برابر لوانته متحمل شکست 1-2 شد تا بهترین فرصت برای بارسا فراهم شود تا به پله دوم برسد.

عصر امروز اتلتیکو هم توانسته بود 2-4 در زمین کادیز پیروز شود تا بارسا محکوم به کسب سه امتیاز باشد.

 

 

1568100

 

 

آبی اناری ها در نوکمپ با گل کاشته لیونل مسی پیش افتادند ولی گل به خودی جوردی آلبا کار را به تساوی کشاند. در یک ربع پایانی بازی بود که بغل پای آنتوان گریزمان گل دوم را برای بارسا رقم زد و همین نتیجه تا پایان ماند تا بالاخره پس از هفته ها بارسا از رئال پیشی بگیرد و با امتیاز برابر و تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار بگیرد.

 

 

1568094

 

 

در واقع هرچند بارسا ال کلاسیکوی رفت را به رئال 1-3 باخت ولی تا زمان بازی برگشت و مشخص شدن قطعی نتایج رودررو، تفاضل گل حکم به جایگاه دو تیم در جدول می دهد و بارسا هم به همین دلیل بالاتر از رئال به رده دوم رسید. هر دو تیم با یک بازی بیشتر، 10 امتیاز کمتر از اتلتیکو دارند.

رئال مادرید 5 هفته قبل، 8 امتیاز هم از بارسا پیش بود ولی امتیازات زیادی که در یک ماه گذشته از دست داد، فرصت را برای بارسا فراهم کرد تا از لحاظ امتیازی برابر شود.

دیدگاه‌ها