کد خبر : 1734984 | 13 بهمن 1399 ساعت 14:17 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با اسپورت 3

دفاعیه بارتومئو؛ من قرارداد مسی را لو ندادم

رئیس سابق باشگاه بارسلونا هرگونه دخالت در لورفتن قرارداد لیونل مسی را رد کرد.

دفاعیه بارتومئو؛ من قرارداد مسی را لو ندادم

به گزارش "ورزش سه"، از روز گذشته و با افشای جزئیات قرارداد لیونل مسی با بارسلونا فضای باشگاه پرتنش شده است. بر اساس این افشاگری، لیونل مسی از سال 2017 تا پایان قراردادش بیش از 555 میلیون یورو از بارسا دریافت خواهد کرد و او را متهم کرده اند که اصلی ترین دلیل نزدیک شدن بارسا به ورشکستگی بانکی است.

مسی معتقد است لو رفتن این سند محرمانه، متوجه جوزپ ماریا بارتومئو رئیس قبلی باشگاه و کارلس توسکتس مدیر موقت فعلی بارسلوناست و قصد شکایت از آنها را دارد.

 

 

1568221

 

 

باشگاه بارسلونا خیلی زود به این قضیه واکنش نشان داد و هرگونه ارتباط با لور رفتن این سند را تکذیب کرد و به دفاع از مسی پرداخت. رونالد کومان سرمربی بارسا هم در نشست خبری شب گذشته خود، ضمن دفاع از مسی گفت اگر کسی از داخل باشگاه سند را در اختیار ال موندو گذاشته، باید اخراج شود.

 

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس سابق بارسلونا در واکنش به اتهامات اخیر به اسپورت 3 کاتالونیا گفت:« این یک مسئله بسیار جدی است و افشای جزئیات قراردادهای حرفه‌ای بازیکنان کاملاً غیرقانونی است. حرف زدن در تلویزیون و متهم کردن این و آن کار آسانی است، اما اینجا دیگر جای شوخی کردن نیست، چون اینگونه کار به دادگاه و مقامات قضایی کشیده می‌شود.

بدون شک لئو استحقاق دستمزدی که می‌گیرد را دارد؛ هم از نظر حرفه‌ای و هم از جنبه مسائل تبلیغاتی و بازرگانی و اگر دردسرهای به وجود آمده در نتیجه شیوع کرونا برطرف شود، بارسلونا بدون هیچ مشکلی می‌تواند این رقم را به او بپردازد.»

 

 

دیدگاه‌ها