کد خبر : 1735007 | 13 بهمن 1399 ساعت 15:54 | 37K بازدید | 2 دیدگاه

سوارز: پیش لیونل مسی شانس چندانی ندارید

لوییس سوارز، ستاره اروگوئه ای اتلتیکومادرید از عملکرد این تیم در لالیگا رضایت دارد.

سوارز: پیش لیونل مسی شانس چندانی ندارید

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید دیروز موفق شد با دبل لوییس سوارز با نتیجه 2-4 کادیز را مغلوب کرده و یک گام دیگر به سمت فتح لالیگا بردارد. گل اول لوییس سوارز به شکلی تماشایی و با نواختن یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید و این مهاجم 34 ساله در مورد این گل و صدرنشینی تیمش در لالیگا صحبت کرده است.

 

1568021

 

لوییس سوارز گفت: "من سالهای زیادی در بارسلونا بازی کردم و وقتی همبازی لیونل مسی باشید بدین معناست که در این تیم فرصت چندانی برای نواختن ضربات ایستگاهی نصیب شما نمی شود. البته من در ترکیب تیم ملی اروگوئه این کار را می کردم و حالا نیز از این فرصت ها استفاده می کنم. ما در تمرین ضربات ایستگاهی را تمرین کردیم و توماس لمار بهترین بازیکن از این حیث بود. اما در دیدار مقابل کادیز وقتی خطا پشت محوطه رخ داد، من از او خواستم اجازه بدهد پشت توپ قرار گیرم و در نهایت موفق به گلزنی شدم."

 

اتلتیکو مادرید از 19 بازی اول خود در لالیگا 50 امتیاز کسب کرده است. لوییس سوارز در این رابطه گفت: "این بدان معنی است که تیم واقعا خوب کار می کند، همه ما در یک مسیر قرار داشته، از نظر ذهنی به یک شکل پیش می رویم و می خواهیم به اهداف مشترکی برسیم. این تعداد امتیاز بسیار زیاد است و باعث شده ما در صدر جدول لالیگا قرار بگیریم، همان هدفی که از ابتدای فصل داشتیم."

دیدگاه‌ها