کد خبر : 1735391 | 15 بهمن 1399 ساعت 15:34 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

حوب نیست در مورد شهرخودرو صحبت کنم

سرآسیایی: اقای رحمتی ارادت داریم !

مربی مس در پاسخ به سوالی در خصوص حواشی اخیر تیم شهرخودرو گفت: "من مربی مس هستم و خوشایند نیست در مورد شهرخودرو صحبت کنم."

سرآسیایی: اقای رحمتی ارادت داریم !

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر میهمان شهرخودرو خواهد بود. صحبت های مجتبی سر آسیایی، مربی مس را در نشست خبری پیش از بازی بخوانید:

 

بچه هایمان کاملا توجیه هستند

تمرینات خودمان را بر مبنای بازی شهرخودرو چه در رفسنجان و چه در چند روزی که در مشهد هستیم، برگزار کردیم. تمرینات خیلی خوبی داشتیم. از میزبانی خوب باشگاه شهرخودرو تشکر می کنم که در این یکی دو روز که ما زودتر آمدیم مساعدات لازم را با ما انجام دادند. آمادگی خیلی خوبی برای بازی فردا داریم؛ تمرینات خوبی داشتیم و فکر می کنم که بچه هایمان هم کاملا توجیه هستند و شرایط  خاص مان را کامل درک می کنند. بازی حساسی در این مقطع زمانی خواهیم داشت.

 

شرایط فنی خیلی خوبی داریم

روند کاری و تفکرات آقای ربیعی مخصوصا در هفته های اخیر کاملا در تیم جا افتاده است. شرایط فنی خیلی خوبی داریم. علی رغم اینکه شهرخودرو را تیمی سازمان یافته با فوتبال خیلی خوبی می بینیم اما قطعا فردا برای سه امتیاز می آییم. نسبت به آقای رحمتی هم ارادت خاصی دارم اما کاملا برای سه امتیاز بازی آماده هستیم.

 

سه بازیکن غایب در بازی فردا

محمد قاضی، ناصر سالاری و رحیم زهیوی به علت مصدومیت در اختیار نداریم. علی رغم اینکه این سه بازیکن را نداریم اما از آمادگی مطلوبی برخوردار هستیم.

 

خوشایند نیست در مورد شهرخودرو صحبت کنم

وی در پاسخ به سوالی در خصوص حاشیه های اخیر باشگاه شهر خودرو گفت: من به عنوان مربی تیم مس رفسنجان و به نمایندگی از آقای ربیعی آمده ام و خوشایند نیست که در مورد تیم شهرخودرو صحبت کنم. آرزوی توفیق و عاقبت به خیری می کنم برای همه عزیزان و امیدوارم که فوتبال خراسان روز به روز روند رو به رشدی داشته باشد.

 

در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت تر می شود

تحلیل ها و آنالیزهایی که از نیم فصل اول داشتیم و نظراتی که کادرفنی داشتند، در اختیار کادر فنی قرار گرفته و جلسات متعددی در داشتیم که در نیم فصل دوم با شرایط بهتر و اشتباه کمتر ظاهر شویم. همه می دانند که در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت تر می شود. برنامه هایمان را آقای ربیعی بر مبنای ماندن با شخصیت در لیگ به باشگاه ارائه داده اند. قطعا برای نیم فصل برنامه‌هایی داریم که طی یکی دو هفته آینده اعلام خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها