کد خبر : 1735395 | 15 بهمن 1399 ساعت 15:50 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

نوازی: رحمتی دلش می‌سوزد که دخالت می‌کند

مربی شهرخودرو ابراز امیدواری کرد که اتفاقاتی که برای پدیده رخ داد برای این تیم رخ ندهد.

نوازی: رحمتی دلش می‌سوزد که دخالت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تیم شهرخودرو در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر میزبان مس خواهد بود. صحبت های محمد نوازی، مربی مس را در نشست خبری پیش از بازی بخوانید:

 

توقعات از ما بالا رفته است

نسبت به بازی‌ هایی که انجام دادیم و توقعاتی که نسبت به بازی‌ های قبلی داشتیم انتظارات‌مان بیشتر شده است. با توجه به اینکه توانستیم سپاهان را در خانه اش شکست دهیم قطعا انتظارات بیشتر شده است. شرایط تیم مان شرایط خیلی خوبی است. توانستیم در این سه چهار روزه استراحت و تمرینات خوبی انجام دهیم. چیزی که هواداران شهرخودرو انتظار دارند فکر می کنم بچه ها در این چند بازی اخیر به خوبی انجام داده اند و توانستیم امتیازات لازم را کسب کنیم.

 

هواداران نیستند اما دل شان با تیم است

امیدوارم فردا هم بازی خوب و مقتدرانه ای را در زمین خودمان انجام دهیم. هر چند هواداران نیستند اما دل شان با تیم است. مس رفسنجان حضورش در لیگ برتر انگیزه های بسیاری به تیم شان داده و بازی های خیلی خوبی هم ارائه داده اند. آنها با مربیگری آقای ربیعی انگیزه های خاص خودشان را دارند و ما هم انگیزه خاص خودمان را داریم. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را با یک بازی خوب کسب کنیم.

 

چهار غایب شهرخودرو برای بازی فردا

ما دو مصدوم داریم و سیف اللهی و جعفری را نخواهیم داشت. دو محروم هم که بازیکنان خوب مان هستند داریم؛ اکبر صادقی که کاپیتان تیم مان هستند و فرشاد فرجی را هم نخواهیم داشت. امیدوارم که دو مصدوم مان به زودی سلامتی خودشان را به دست بیاورند و بازیکنان محروم را هم از هفته آینده بازهم در اختیار داشته باشیم.

 

حاشیه ها ناخوداگاه به وجود می آید

ما هر کاری کنیم و هر چقدر هم در فوتبال ایران خوب باشیم حاشیه ها ناخوداگاه به وجود می آید و این یک چیز طبیعی است. امیدوارم که زیاد اتفاق خاصی رخ ندهد که خدای نکرده به تیم مان لطمه ای وارد شود. چیزی که اتفاق افتاده با شناختی که از آقای حمیداوی دارم انشالله حل می شود و ارامش به باشگاه و بچه ها برمی گردد. این حاشیه ها همیشه هست و ما باید خودمان را قوی کنیم و در زمین و قبل از بازی مشکلات را کنار بگذاریم. قطعا پیروزهایی که کسب می کنیم این حواشی را پوشش می دهد و به چشم نمی آید وگرنه اگر بخواهیم با حاشیه وارد زمین شویم اتفاق خوبی نمی افتد.

 

امیدوارم شهرخودرو به سرنوشت پدیده دچار نشود

وی در مورد بحران هایی که در مجموعه شهرخودرو به وجود آمده و تاثیر آن در تیم شهرخودرو گفت: مسلما در مجموعه شهر خودرو این اتفاق رخ داده و ما از چند و چون آن خبر نداریم و مثل شما فقط شنیده ایم. ولی خب امیدوارم که مشکلات گریبانگیر باشگاه نشود و اتفاقاتی که برای پدیده رخ داد را برای شهرخودرو شاهد نباشیم. مردم نگران نباشند. امیدوارم که با صحبت ها و هماهنگی هایی که شده در خود استان این مشکل حل شده و تیم هم پابرجا ادامه دهد.

 

مشکلی نداریم و به کارمان ادامه خواهیم داد

به هر حال ما مشکلی نداریم و به کارمان ادامه خواهیم داد. آقای رحمتی و مسئولان تیم این اتفاقات را دیده‌اند و به دنبال این هستند که مشکلات حل شود. وقتی آدم در یک خانواده ای هست باید دست به دست هم داده و مشکلات را حل کند. اقای رحمتی هم لطف کرده و انجام وظیفه می کند و در اتفاقاتی که به او مربوط نیست دخالت می کند چون دلش به حال تیم می سوزد.

دیدگاه‌ها