کد خبر : 1735481 | 16 بهمن 1399 ساعت 00:07 | 168.8K بازدید | 2 دیدگاه

اشک‌های فرزاد فرزین به یاد انصاریان(عکس)

کنسرت امشب فرزاد فرزین حال و هوای خوش نداشت و به غمناک‌ترین شکل ممکن تمام شد.

اشک‌های فرزاد فرزین به یاد انصاریان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی را می‌توان دید که از شنیدن خبر درگذشت تلخ و ناباورانه علی انصاریان شوکه و ناراحت نشده؛ به ویژه در جامعه فوتبال، ورزشکاران و همچنین هنرمندانی که در سالیان اخیر بیشتر از فوتبالی‌ها با او مراوده داشتند.

 

فرزاد فرزین که از خوانندگان محبوب ایران و ازجمله بازیگران سینما است و همانند علی انصاریان در برخی سریال و فیلم‌های طنز ایفای نقش کرده، امشب به یاد او قطعه‌ای در کنسرت آنلاین خود خواند.

 

1568980

 

طبق برنامه‌ای که از هفته‌ها قبل اعلام شده بود، فرزاد فرزین امشب به دلیل شرایط کرونایی، یک کنسرت آنلاین برای تمام مردم ایران و به‌صورت رایگان برگزار کرد که این برنامه بخاطر درگذشت علی انصاریان حال و هوای خاصی داشت.

 

در در کنسرت آنلاین امشب فرزاد فرزین، به یکباره تصویر زنده‌یاد علی انصاریان به همراه مادرش روی مانیتور به نمایش درآمد که این اتفاق غیرمنتظره، این خواننده را هم منقلب کرد.

 

1568979

 

فرزاد فرزین که قطعه‌ای را به یاد علی انصاریان در نظر گرفته بود، در اواسط خواندن‌اش به شدت گریست و نتوانست آهنگ برنامه‌ریزی شده را به پایان برساند تا به این شکل با جامعه ورزش، هنر، مردم ایران و بازماندگان انصاریان همدردی کند.

دیدگاه‌ها