کد خبر : 1735490 | 16 بهمن 1399 ساعت 01:58 | 101K بازدید | 1 دیدگاه

گرانادا 3 - 5 بارسا؛ بازگشت تاریخی به یاد PSG

بارسلونا در دیدار تماشایی و مهیج 3-5 گرانادا را شکست داد.

گرانادا 3 - 5 بارسا؛ بازگشت تاریخی به یاد PSG

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شبی که تا دقایق پایانی با دو گل از گرانادا عقب بود و فاصله ای تا حذف شدن نداشت، 3-5 در نهایت برابر این تیم به پیروزی رسید و راهی دور بعدی رقابت های کوپا دل ری شد.

 

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال ترینکائو می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه سر رونالد آرائوخو توسط اسکندل، دروازه گرانادا مهار شد.

 

در دقیقه 20 اولین فرصت برای گرانادا ایجاد شد. روی ارسال سولدادو بود که پوئرتاس موقعیت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد بارسلونا موقعیت داشت روی ضربه ایستگاهی لیونل مسی به گل اول دست یابد، اما اسکندل واکنش بسیار خوبی نشان داده و توپ در آستانه ورود به دروازه مهار کرد.

 

اما در دقیقه 32 گرانادا بود که به گل اول دست یابد. ناهماهنگی عجیب مدافعان بارسلونا و اشتباه ساموئل اومتیتی در گوشه زمین باعث شد ارسال آلبرتو سورو در دهانه دروازه به کندی برسد و او به راحتی گل اول را به ثمر برساند.

 

1568987

 

1568988

 

در اواخر نیمه اول بود که سرخی روبرتو از فاصله ای دور فرصت داشت دروازه گرانادا را باز کند، اما ضربه او محکم نبود و در اختیار اسکندل قرار گرفت. در نهایت اتفاق خاص دیگری رخ نداد و گرانادا با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

 

بر خلاف انتظار گرانادا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود هم به گل دوم دست یافت. روی پاس دقیق مونتورو از زمین خودی بود که روبرتو سولدادو در موقعیتی تک به تک با دروازه بارسلونا قرار گرفت و موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

 

1568995

 

در دقیقه 61 بود که لیونل مسی در گوشه محوطه صاحب موقعیت شده و به سمت دروازه گرانادا شلیک کرد، اما ضربه او با مهار دروازه بان حریف همراه شد. دقایقی بعد بود که لیونل مسی با حرکتی تماشایی ترینکائو را صاحب فرصت گلزنی کرد، اما ضربه این بازیکن به دیرک دروازه گرانادا برخورد کرد و این فرصت از دست رفت.

 

در دقیقه 81 بود که آنتوان گریزمان با نواختن یک ضربه قیچی برگردان تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت، اما باز هم اسکندل واکنش خوبی نشان داد.

 

در اواخر بازی عثمان دمبله در گوشه محوطه جریمه گرانادا فرصت داشت اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او نیز به دیرک دروازه برخورد کرد. اما بالاخره بارسلونا در دقیقه 89 به گل رسید. روی ارسال تماشایی مسی، ضربه گریزمان بعد از برخورد به دروازه بان گرانادا وارد دروازه شد.

 

در لحظات پایانی باز هم ضربه لیونل مسی به دیرک دروازه گرانادا برخورد کرد، اما در نهایت بارسلونا به گل رسید. روی ضربه سر گریزمان، این یوردی آلبا بود که در عین ناباوری و با ضربه سر در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد تا دو تیم در 90 دقیقه به تساوی 2-2 رضایت دهند.

 

1568999

 

در دقیقه 96 بارسلونا فرصت داشت توسط لیونل مسی به گل برتری دست یابد، اما ضربه زمینی او توسط دروازه بان حریف مهار شد.

 

اما در دقیقه 100 و روی ارسال دقیق یوردی آلبا بود که گریزمان با یک ضربه سر دقیق دروازه گرانادا را باز کرد و بارسلونا را در این دیدار پیش انداخت.

 

اما لحظاتی بعد و با برخورد توپ به دست سرجینو دست بود که گرانادا صاحب یک ضربه پنالتی شد و فده ویکو این فرصت را تبدیل به گل کرد تا نیمه اول با تساوی 3-3 به اتمام برسد.

 

1569008

 

اما در دقیقه 109 بود که روی ریباند ضربه لیونل مسی، فرانکی دی یونگ با جایگیری مناسب موفق شد گل چهارم بارسلونا را وارد دروازه حریف بکند.

 

اما در دقیقه 115 و روی پاس بیرون پا و تماشایی گریزمان بود که یوردی آلبا با ضربه ای فوق العاده گل پنجم را به ثمر رساند تا در نهایت بارسلونا در این دیدار حساس به پیروزی 3-5 دست یابد.

دیدگاه‌ها