کد خبر : 1735878 | 17 بهمن 1399 ساعت 20:23 | 88.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیران تیم ما را خسته کرده اند

مظاهری: تفکرات فکری فشار را روی ما زیاد می‌کند

دروازه بان استقلال در پایان دیدار تیمش مقابل نساجی، به انتقاد از مدیران این تیم پرداخت.

مظاهری: تفکرات فکری فشار را روی ما زیاد می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری موفق شد در یازدهمین حضور خود در دروازه استقلال، ششمین کلین شیت فصل خود را ثبت کند هر چند که او در بازی امروز مقابل نساجی کار سختی پیش روی نداشت ولی با این وجود او در پایان مسابقه به انتقاد از مدیران تیم پرداخت.


مظاهری در جمع خبرنگاران درخصوص دیدار مقابل نساجی گفت:  من فکر میکنم بازی، بازی خیلی خوبی بود. من از عقب داشتم بازی رو نگاه میکردم احساس میکنم که بچه ها خیلی تلاش کردند و خوشحالم توانستیم به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.


سنگربان استقلال درخصوص اینکه گفته می شود او هفته گذشته به دلیل انتقاد از تاکتیک تیم نیمکت نشین شده است، گفت: من هیچ وقت همچین حرفی را به سرمربی تیم نمی زنم ولی کلا یک چیزی در دل خودم هست که می خواستم آن را بگویم. اینکه من فکر میکنم تفکرات حاج محمود نسبت به گلرهای تیم مانند من و سیدحسین یا همه گلرهایی که شاگرد ایشان بوده اند، سنگین است و این تفکر، فشار را بر روی دروازه بان تیم زیاد می کند. فرقی ندارد من باشیم یا حسینی


مظاهری در مورد ترک استادیوم توسط وریا غفوری نیز پاسخ داد: من در جریان این مسئله نیستم که چه اتفاقی افتاد فقط میدانم که وریا رفت.


وی در مورد مشکلات تیم از جمله اینکه در هتل محل اقامت تیم تنها یک پرس غذا به بازیکنان داده می شود، گفت: من فکر میکنم مدیران تیم باید خودشان را جمع کنند، ما را خسته کرده اند. اینکه تنها یک پرس غذا بدهند و در اطراف تیم پیدایشان نمی شود که چی؟ ما پول نمی خواهیم فقط به تیم سر بزنید. بعد می گویند که استقلال چرا چند سال است نتیجه نمی گیرد. یک نگاه به خودتان بندازید بعد بگوئید چرا تیم نتیجه نمی گیرد. در تمام تیم ها چند نوع غذا به بازیکن می دهند تا مطابق میل خودش غذا بخورد ولی اینجا یک نوع غذا به تیم می دهند که آدم خجالت می کشد در مورد آن صحبت کند.


وی در مورد زمین تمرین تیم در مجموعه انقلاب گفت: زمین انقلاب افتضاح است. البته نباید زحمات کارگرایی که آنجا کار میکنند را زیر سوال ببریم ولی زمین انقلاب افتضاح است.

دیدگاه‌ها