کد خبر : 1735883 | 17 بهمن 1399 ساعت 20:52 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر: مدیریت؟ فعلا می خواهم بازی کنم

مانوئل نویر، دروازه بان جوان بایرن مونیخ هنوز هم انگیزه های زیادی برای درخشیدن دارد.

مانوئل نویر: مدیریت؟ فعلا می خواهم بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ این هفته در رقابت های جام باشگاه های جهان در قطر حاضر شده و برای فتح یک جام دیگر تلاش خواهد کرد. مانوئل نویر، کاپیتان و دروازه بان باتجربه بایرن مونیخ مدعی شد ممکن است در آینده در کادر مدیریتی این باشگاه حاضر شود، اما در حال اضر هنوز به دنبال درخشیدن در زمین فوتبال است.

 

مانوئل نویر گفت: "من دقیقا می دانم چه چیزی در انتظار ما در جام باشگاه های جهان خواهد بود. تنها تفاوت در این است که شما بازیکنان داخل زمین را نمی شناسید، بنابراین باید از مواردی مانند ظاهر یا شماره پیراهن متوجه شوید کدام بازیکن در مقابل شما ظاهر شده و بازی خواهد کرد.

 

1551539

 

من فکر می کنم هنوز می توانم برای تیمم موثر ظاهر شده و جلوی گل شدن ضربات بازیکنان حریف را بگیرم. همیشه گفته می شود مهاجم اولین مدافع است، اما فکر می کنم این روزها دروازه بان باید اولین مهاجم باشد.

 

ایفای نقش در بایرن پس از خداحافظی از فوتبال؟ وقتی مدیران باشگاه می گویند به من برای ایفای نقش در باشگاه اعتماد می کنند، بسیار خوشحال می شوم. البته در ابتدا من قصد دارم سالهای بیشتری در زمین فوتبال ظاهر شوم. من هنوز هم اهداف زیادی داشته و بسیار با انگیزه هستم. پس از خداحافظی از فوتبال می توانیم در این رابطه صحبت کنیم."

دیدگاه‌ها