کد خبر : 1736118 | 18 بهمن 1399 ساعت 23:51 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره بایرن، گزینه توخل برای تقویت خط دفاع چلسی

بر اساس ادعای بیلد ژروم بواتنگ، مدافع بایرن مونیخ یکی از اصلی ترین گزینه های توماس توخل برای تقویت خط دفاعی چلسی محسوب می شود.

ستاره بایرن، گزینه توخل برای تقویت خط دفاع چلسی

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت آینده مدافع بایرن مونیخ یعنی ژروم بواتنگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگرچه این بازیکن 31 ساله بعد از روی کار آمدن هانسی فلیک وضعیت به مراتب بهتری پیدا کرده و نقش مهمی در قهرمانی های اخیر باواریایی‌ها ایفا کرده اما بیش از هر زمان دیگری به درهای خروجی باشگاه نزدیک شده است. 

 

قرارداد مدافع آلمانی با باشگاه بایرن مونیخ تا پایان فصل جاری اعتبار دارد و شایعات جدایی این بازیکن از جمع باواریایی ها در حالی مطرح شده که گفته می شود چند باشگاه حاضر در لیگ برتر انگلیس از جمله منچستر یونایتد و منچستر سیتی علاقه مند به جذب بواتنگ هستند.

 

 

1535281

 

 

در همین ارتباط نشریه بیلد آلمان است از یک تیم جدید به عنوان مقصد احتمالی ژروم بواتنگ نام برده است. بر اساس این گزارش توماس توخل, سرمربی آلمانی و جدید چلسی به دنبال تقویت خط دفاعی تیمش است و در این راستا هم وطن خود یعنی بواتنگ را گزینه مناسبی تلقی می کند. این در حالی است که امروز گفته شد تیاگو سیلوا نیز در آستانه تمدید قرارداد با آبی‌های لندن قرار دارد بنابراین می توانیم فصل آینده شاهد زوج او به همراه بواتنگ در خط دفاعی چلسی باشیم.

دیدگاه‌ها