کد خبر : 1736260 | 19 بهمن 1399 ساعت 17:51 | 25.7K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش آاس؛

ستاره رئال و پشت پا زدن به یک شانس دیگر

وینیسیوس شب گذشته این فرصت را پیدا کرد تا از ابتدا در ترکیب رئال قرار بگیرد ولی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره رئال و پشت پا زدن به یک شانس دیگر

به گزارش "ورزش سه"، در ماه می سال 2017 باشگاه رئال مادرید مبلغ 45 میلیون یورو برای جذب پدیده برزیلی باشگاه فلامینگو یعنی وینیسیوس جونیور هزینه کرد و او را به سانتیاگوبرنابئو آورد؛ انتقالی که در همان زمان با انتقاداتی نیز همراه بود چرا که بسیاری از ضعف بالای این بازیکن در زدن ضربات آخر صحبت می‌کردند.

 

 

1539482

 

 

اما وینیسیوس جونیور طی یکی دو فصل اخیر روزهای پر فراز و نشیبی را در رئال مادرید سپری کرده است. او حتی در مقطعی کوتاه و زمان سرمربیگری سانتیاگو سولاری به ستاره اول کهکشانی‌ها نیز تبدیل شد اما در فصل جاری دوباره انتقادات نسبت به این ستاره برزیلی اوج گرفته و بسیاری از هواداران رئال مادرید او را بازیکنی در حد و اندازه های پر افتخار ترین باشگاه اروپا نمی دانند.

 

 

1388230

 

 

بهترین مقطع بازی وینیسیوس قبل از مصدومیت او برابر آژاکس در فصل 19-2018 بود. زمانی که طی چند هفته متوالی تک ستاره رئال بود ولی پس از بازگشت از مصدومیت که مصادف شده بود با بازگشت زیدان، وینی دیگر نتوانست ستاره گذشته شود.

یک سال و نیم بعد، وینیسیوس کمتر نشانی از پدیده ای دارد که قرار بود چشم ها را به خود خیره کند. سه ماه پیش و در جریان بازی با مونشن گلادباخ مکالمه کریم بنزما با فرلاند مندی علیه وینیسیوس حواشی زیادی باعث شد. کریم از مندی می خواست که به وینیسیوس در زمین پاس ندهد چون او همه شانس ها را از دست می دهد.

 

 

Image result for Vinicius

 

 

شب گذشته وینیسیوس از سوی زین الدین زیدان در ترکیب ثابت قرار گرفت. رئال تنها 17 بازیکن برای این بازی در اختیار داشت و طبعا زیزو چاره ای جز بازی دادن به وینیسیوس نداشت اما او بار دیگر به شانس خود پشت پا زد. جز مقطعی کوتاه در نیمه اول، وینی بازیکنی خنثی نشان داد که اغلب توپ ها را از دست می داد. 

4 بار روی او مرتکب خطا شدند، 5 بار توپگیری کرد، 15 توپ از دست داد. تنها 38 درصد دریبل هایش موفق بودند. 32 پاس داد که 29 تایش درست بودند(82.85) و در نیمه دوم تعویض شد.

 

دیدگاه‌ها