کد خبر : 1736279 | 19 بهمن 1399 ساعت 18:23 | 11.5K بازدید | 2 دیدگاه

هیات مدیره استقلال هنوز قرض‌شان را دریافت نکردند

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال موضوع پرداخت طلب مدیران باشگاه را تکذیب کرد.

هیات مدیره استقلال هنوز قرض‌شان را دریافت نکردند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که پرداختی های مالی به بازیکنان استقلال سر و صداهای زیادی ایجاد کرده و باعث به حاشیه رفتن آبی های پایتخت شده، یک بحث عجیب پیش آمد. 


در ماه‌های گذشته برای حل مشکلات مالی استقلال اعضای هیات مدیره این باشگاه از هزینه شخصی خود پول هایی را پرداخت کردند. طی روزهای گذشته اینطور شایعه شده که در اوج مشکلات مالی باشگاه و عدم پرداختی به بازیکنان اعضای هیات مدیره پول‌های خود را دریافت کرده‌اند. این شایعه اما خیلی زود تکذیب شد.


یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این باره به خبرنگار ما گفت: «اگر یک نفر توانست سندی در این خصوص رو کند، ما هیچ مشکلی نداریم. اعضای هیات مدیره هیچ کدام پول هایی که داده بودند را دریافت نکردند. گفتند که سود پول را هم گرفته اند اما من سوالی دارم؟‌ مگر اعضای هیات مدیره برای پرداخت پول قرارداد با باشگاه استقلال امضا کردند که سودی بگیرند؟ ما فقط بابت پرداخت این پول ها یک رسید گرفتیم و همچنان از پولمان هم خبری نیست.»


وی افزود: «مگر ما نمی‌دانیم باشگاه چقدر مشکل مالی دارد؟‌واقعا فکر می‌کنید در این شرایط ما پول خودمان را برداشت می‌کنیم؟ این حرف‌ها اصلا سندیت ندارد.»

دیدگاه‌ها