کد خبر : 1736359 | 20 بهمن 1399 ساعت 01:11 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

انتقال مدافع عراقی به حریف استقلال کنسل شد

باشگاه الشرطه با انتقال سعد ناطق به باشگاه الاهلی عربستان مخالفت کرد تا این بازیکن در تیم خود بماند.

انتقال مدافع عراقی به حریف استقلال کنسل شد

یه گزارش "ورزش سه"، در حالیکه طی روزهای گذشته باشگاه الاهلی به شدت خواستار به خدمت گیری سعد ناطق مدافع تیم ملی عراق و باشگاه الشرطه بود و حتی این بازیکن عصر امروز و در روز پایانی بازار نقل و انتقالات عربستان با ارسال پستی طولانی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از مسئولان تیم درخواست کرد مانع از پیشرفت او نشده و اجازه جدایی را به او بدهند، اما در نهایت و با پایان بازار نقل و انتقالات زمستانی در عربستان، این انتقال شکل نگرفت.


صفحه رسمی باشگاه الشرطه عراق در توئیتر نیز با انتشار عکس هایی از سعد ناطق در جلسه ای با مسئولان تیم، نوشت که این بازیکن از الشرطه جدا نخواهد شد و به قرارداد خود با این باشگاه عراقی پایبند می ماند و حتی این مدافع ملی پوش قصد دارد قراردادش را تمدید کند.


باشگاه الاهلی که به شدت به دنبال به خدمت گیری سعد ناطق بود و برای به خدمت گیری این بازیکن، حاضر بود مبلغ یک میلیون دلار جهت دریافت رضایت نامه این مدافع بلند قامت پرداخت کند که این پیشنهاد سنگین توسط عراقی ها رد شد و حالا سران الاهلی به دنبال جذب کریستین لیما مدافع آرژانتینی ضمک هستند که قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرده است.


الاهلی در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با استقلال، الشرطه عراق و الدحیل قطر قرار دارد و این تیم که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ عربستان است، همچنان به دنبال تقویت خطوط دفاعی خود است.

 

نویسنده: امیر تاجیک

دیدگاه‌ها