کد خبر : 1736391 | 20 بهمن 1399 ساعت 11:21 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت یازده‌گانه مدیران باشگاه‌ها برای دو صندلی

11 مدیرعامل باشگاه ها برای تصاحب دو صندلی هیات رییسه تلاش خواهند کرد.

رقابت یازده‌گانه مدیران باشگاه‌ها برای دو صندلی

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام نام نفرات تایید صلاحیت شده برای احراز پست های مدیریتی در فدراسیون فوتبال مشخص شد در بخش نماینده باشگاه ها که دو صندلی در هیات رییسه دارند، 11مدیر با هم رقابت خواهند کرد.


در بین مدیران باشگاه هایی که صلاحیت شان تایید شده است، نام سعید عباسی (آلومینیوم اراک)، محمدرضا ساکت (سپاهان)،‌ محمد جواهری (گل‌گهر)، رضا رضایی(گل ریحان البرز)، بهرام رضاییان (پارس جنوبی)، سعید نجاریان (تیم فوتسال شهروند ساری)، احمد مددی (استقلال)، مهرداد سراجی (سایپا)، علیرضا جنتی (تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان)، احمد عشقان ملک (تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد) و اکبر محمدی (پیکان تهران)  به چشم می خورد.


بی تردید شناخته شده ترین این افراد محمدرضا ساکت، محمد جواهری، بهرام رضاییان، احمد مددی و اکبر محمدی هستند که از چهره های سرشناس شاغل در فوتبال به شمار می روند و این 5 مدیر رقابت فشرده تری برای تصاحب دو صندلی که سهم باشگاه ها در هیات رییسه است با هم خواهند داشت.


نکته قابل توجه در این بخش رد صلاحیت فرهاد حمیداوی مدیرعامل و مالک باشگاه شهرخودرو است. جواد  محمدی نیز یکی دیگر از کاندیداهای این بخش بود که بعد از کنار رفتن از مدیرعاملی ذوب آهن صلاحیتش تایید نشده است.


باید منتظر ماند و دید در انتخابات 10 اسفند کدام یک از مدیران باشگاه ها دو صندلی هیات رییسه را در بخش نماینده باشگاه ها به دست خواهند آورد.

دیدگاه‌ها