کد خبر : 1736393 | 20 بهمن 1399 ساعت 11:34 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

رزاق‌پور: امیدوارم نیم فصل به تراکتور برگردم

مدافع تیم ماشین سازی می‌گوید که آن ها با پیروزی مقابل صنعت نفت عملیات نجات ماشین سازی را آغاز خواهند کرد.

رزاق‌پور: امیدوارم نیم فصل به تراکتور برگردم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل رزاق پور مدافع چپ تیم ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دیدار مقابل پیکان گفت: کیفیت بازی زیاد جالب نبود اما هر دو تیم برای برد وارد زمین شده بودند. بازیکنان پیکان از ثانیه 30 سراغ تاکتیک همیشگی شان یعنی پرتاب اوت رفتند و ما هم روی دو موقعیت غافلگیر شدیم و گل خوردیم. اما توانستیم از نظر ذهنی به بازی برگردیم و خیلی زود هر دو گل را جبران کنیم. حتی می‌توانستیم بعد از 10 نفره شدن پیکان بازی را ببریم اما بدشانس بودیم.

 

رزاق پور با اشاره به ناکامی ماشین سازی در پیروزی گفت: یک جاهایی می‌توانیم برنده شویم اما باور به پیروزی در ذهن بازیکنان ما از بین می‌رود. از طرف دیگر یک فشاری هم روی ما بازیکنان وجود دارد که استرس را در لحظه آخر به ساق پای بازیکنان وارد می‌کند. ما هر بازی برای برد وارد زمین می‌شویم و حتی اگر صحبت مربیان تیم های حریف را هم گوش کنید، می‌بینید که همه می‌گویند جایگاه ماشین سازی اینجا نیست. به هر حال فصل نقل و انتقالات در پیش است و امیدواریم ماشین سازی تقویت شود و با مخلوطی از بازیکنان باتجربه و جوان وارد نیم فصل دوم شویم.

 

1553053

 

او درباره بازی با پرسپولیس هم عنوان کرد: شاید ما یک جاهایی تحت تاثیر اسم حریف هم باشیم، مثل بازی با پرسپولیس. ما در آن بازی نشان دادیم حرف های زیادی برای گفتن داریم اما می‌بینید که در دقایق آخر فرق تیم ما با پرسپولیس، تراکتور و... مشخص می‌شود و تصمیم عجولانه می‌گیریم.

 

وی در ادامه به بازی صنعت نفت پرداخت و گفت: من به این بازی خوشبینم و امیدوارم که بتوانیم طلسم نبردن را بشکنیم. اگر این بازی را ببریم به بازی های نیم فصل دوم امیدوار می‌شویم. این بازی در خانه است و ما باید در آن برنده شویم، البته تیم صنعت نفت با نتایجی که گرفته جزو تیم‌های بالانشین جدول است اما ما سعی می‌کنیم حداکثر امتیاز را بگیریم.

 

مدافع ماشین سازی در پایان گفت: من یک سال دیگر با تراکتور قرارداد دارم و امیدوارم در همین نیم فصل به تراکتور برگردم تا در این تیم بزرگ بازی کنم و به آن ها کمک کنم. اما اگر این اتفاق رخ نداد و صلاح دانستند که من عضو تراکتور نباشم، امیدوارم به من کمک کنند یا یک تصمیم خوب که به فوتبالم کمک می‌کند را بگیرم.

دیدگاه‌ها