کد خبر : 1736400 | 20 بهمن 1399 ساعت 11:58 | 72.4K بازدید | 1 دیدگاه

مصدومیت مشکوک فشنگچی در مقابل گل‌ریحان؛

هافبک سابق پرسپولیس مصدوم رباط صلیبی شد؟(عکس)

کاپیتان بنفش‌پوشان هوادار تهران در دیدار روز گذشته مقابل گل‌ریحان، برای دقایقی روی زمین نشست و قادر به ادامه مسابقه نبود.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته شاگردان رضا عنایتی غافلگیری هفته چهاردهم لیگ یک را رقم زدند و در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد آن‌ها می‌توانند مقابل تیم بحران‌زده گل‌ریحان صدرنشینی خود را تثبیت کنند، با نتیجه 3 بر 1 بازی را واگذار کردند و به رغم بقا در صدر، فرصت یکه‌تازی را از دست دادند؛ آن‌هم در شرایطی که گل‌ریحان توانست ابتدا به گل برتری برسد.

 

اما در ادامه شاگردان عنایتی در دقیقه 80 جبران کردند اما دو گل امید جهانبخش در دقیقه 90 و اوقات تلف شده بازی باعث شده تا کامبک شاگردان مازیار و یک شگفتی بزرگ به ثبت برسد؛ اتفاق مهم دیدار روز گذشته، مصدومیت شدید هافبک سابق پرسپولیس و کاپیتان این‌روزهای هوادار است. امیرحسین فشنگچی که دومین فصل حضورش زیرنظر رضا عنایتی را تجربه می‌کند، روز گذشته به واسطه مصدومیت از میدان خارج شد.

 

آن‌هم در شرایطی که مطمئن بود دچار پارگی رباط صلیبی شده است، هر چند که پزشکان باشگاه هوادار معتقدند که نتیجه نهایی پس از تست MRI مشخص می‌شود اما خود فشنگچی در هنگام ترک زمین با چهره‌ای مغموم و درهم می‌گفت که مصدومیت‌اش از ناحیه رباط صلیبی است؛ اتفاقی که قطعی شدن آن می‌تواند هافبک باتجربه بنفش‌پوشان را برای ماه‌ها از ترکیب هوادار دور کند.

 

 

دیدگاه‌ها