کد خبر : 1736419 | 20 بهمن 1399 ساعت 13:36 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

دفاع واینالدوم از الیسون: همه اشتباه می‌کنند

پس از باخت تحقیرآمیز 4-1 لیورپول برابر منچسترسیتی در آنفیلد، نوک تیز پیکان انتقادات به سوی آلیسون، دروازه بان لیورپول، گرفته شد اما او مدافعانی نیز دارد.

دفاع واینالدوم از الیسون: همه اشتباه می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین 4-1 لیورپول در خانه، بازیکنان این تیم در معرض انتفادات تند و تیزی قرار گرفتند و در این میان نمایش پر اشتباه دروازه بان قرمزها بیشترین سهم را از انتقادات برد.

 

استیو مک منمن، اسطوره لیورپول، ضمن انتقاد شدید از نمایش آماتوری ادیسون در دیدار برابر منچسترسیتی، اعتقاد داشت که دروازه بان لیورپول"بدترین بازی که تا حالا کسی در لیگ برتر دیده" را به نمایش گذاشته است. هر چند جینی واینالدوم، مدافع لیورپول، با این حرف موافق نیست و به دفاع از دروازه بان تیم خود برخاسته است.

دروازه بان برزیلی لیورپول دو گل از چهار گل سیتی را در این بازی به آنها تقدیم کرد.

 

1570520

 

شکست برابر سیتی در آنفیلد، سومین باخت پیاپی خانگی لیورپول در این فصل بود. شاگردان پپ گواردیولا با پیروزی در این بازی توانستند با یک بازی کمتر، فاصله ای 10 امتیازی در صدر جدول با مدافع عنوان قهرمانی که حالا در آستانه از دست دادن رده چهارم خود نیز هست، ایجاد کنند.

 

مک منمن پس از این شکست سنگین گفت: "دروازه بان احتمالا بدترین بازی که تاکنون کسی در لیگ برتر و در لیورپول دیده را ارائه داد.

آنها نتیجه را 1-1 کردندو به بازی برگشتند، اما بعد به شکل غیر قابل توضیحی دروازه بان بازی را دور ریخت، نه دور نریخت، اینها کلمات اشتباهی بودند، او با اشتباهاتی که واقعا آماتوری بودند بازی را از دست لیورپول خارج کرد."

 

1570515

 

واینالدوم، ستاره سرخ ها، اما در دفاع از الیسون گفت: "وقتی فوتبال بازی می کنی، همیشه می دانی که همه می توانند اشتباه کنند. اگر کل فصل را در نظر بگیرید نمی دانم از چند بازیکن اشتباه سر خواهد زد.

و اگر از طرف دیگر به این قضیه نگاه کنید، الیسون کلی توپ را هم برای ما گرفته. همیشه ممکن است این اتفاق بیافتد و دروازه بان اشتباه کند. باید فقط سعی کنید در بازی بعدی اوضاع را درست کنید.

ما بیشتر از این ناایمد شدیم که نتوانستیم نتیجه را برای او تغییر دهیم. شما فقط ببینید از زمانی که او در لیورپول بوده در چند بازی ما را نجات داده و چه توپ هایی را گرفته. او برای ما چندین قهرمانی به ارمغان آورده. سخت بود که نتوانستیم اوضاع را برای او تغییر دهیم."

دیدگاه‌ها