کد خبر : 1736480 | 20 بهمن 1399 ساعت 18:07 | 177.8K بازدید | 2 دیدگاه

جزئیات یک تماس تلخ؛

ببین لیونل مسی، پشیمان خواهی شد!

اخباری در مورد احتمال همبازی شدن دوباره لیونل مسی و نیمار شنیده شده است.

ببین لیونل مسی، پشیمان خواهی شد!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد لیونل مسی و باشگاه بارسلونا هنوز تمدید نشده و روز به روز احتمال جدایی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه بیشتر می شود. اما مرور برخی خاطرات ممکن است لیونل مسی را از تصمیم انتقال به پاری سن ژرمن منصرف سازد. نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد نیمار، ستاره برزیلی و سابق بارسلونا نیز تنها چند هفته بعد از انتقال به پاری سن ژرمن به شدت از تصمیم خود پشیمان شده است.

 

1570607

 

او که در تابستان سال 2017 و با انتقالی تاریخی و 222 میلیون یورویی از بارسا جدا شده و راهی پاریس شد، خیلی زود با لیونل مسی تماس گرفته و پشیمانی خود را از این تصمیم ابراز می دارد. البته او دیگر چاره ای نداشته و حالا و بعد از چهار سال نیز همچنان برای پاری سن ژرمن بازی می کند.

 

البته نیمار تا همین سال گذشته و پیش از شیوع ویروس کرونا نیز بی تاب بازگشت به نوکمپ بود و تصور می کرد این اتفاق رخ می دهد. البته حالا خود این ستاره 28 ساله و برزیلی نیز می داند دیگر بارسلونا توان خرید دوباره اش را ندارد و به همین دلیل اخباری در مورد احتمال تمدید قرارداد او با پاری سن ژرمن شنیده شده است.

 

بدین ترتیب ممکن است لیونل مسی با مرور پشیمانی هم تیمی سابق خود نیمار در مورد رفتن به پاریس و جدایی از بارسلونا بعد از دو دهه تجدید نظر کند. بازی کردن در پنجمین لیگ معتبر اروپا و همچنین جدایی در این مقطع از بارسلونا برای لیونل مسی تصمیم دشواری خواهد بود و تا زمان تماشای این واقعه، باور کردن آن آسان نیست.

 

1570609

دیدگاه‌ها