کد خبر : 1736540 | 20 بهمن 1399 ساعت 23:34 | 67.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان استقلال در جمع مربیان؛

بگو بخند فکری و وریا در سالن وزنه(عکس)

در تمرین عصر امروز استقلال، کاپیتان این تیم برای دقایقی با محمود فکری صحبت کرد تا سوتفاهم درباره اختلاف میان این دو چهره از بین برود.

بگو بخند فکری و وریا در سالن وزنه(عکس)

به گزارش "ورزش سه" حواشی جنجالی دیدار با نساجی و ترک ورزشگاه توسط وریا غفوری باعث شد تا شائبه‌هایی درباره اختلاف میان محمود فکری و کاپیتان استقلال مطرح شود؛ چرا که غفوری پیش از ترک زمین با لحنی اعتراض‌آمیز به کادرفنی اعلام کرد که او را تعویض کنند و احمد موسوی نیز به جای کاپیتان آبی‌ها وارد زمین شد. با این‌حال محمود فکری در نشست خبری پس از بازی ناراحتی غفوری از سبک بازی استقلال و یا کادرفنی را تکذیب کرد و صرفا به گفتن این‌که او خسته بوده افاقه کرد.

 

روز گذشته نیز قرارداد وریا غفوری در رسانه‌ها منتشر شد تا مشخص شود که دلیل اصلی ناراحتی کاپیتان استقلال، مسائل مالی نیز بوده و او از ۴ فصل گذشته از آبی‌ها طلبکار است؛ با این‌حال غیبت او در تمرین ریکاوری روز گذشته باعث شد تا شائبه‌های اختلاف‌نظر با فکری تقویت شود.

 

اما کاپیتان استقلال در هر دو جلسه تمرینی امروز آبی‌ها شرکت کرد؛ در جلسه تمرینی صبح، فکری غایب بود اما عصر امروز و در سالن وزنه، فکری و غفوری جلسه‌ای سرپایی را در حضور صمد مرفاوی و آرش برهانی برگزار کنند؛ جلسه‌ای که گویا برای رفع سوتفاهم بوده و چهره خندان غفوری و فکری نشان می‌دهد، اختلافی میان آن‌ها نیست و گویا ناراحتی وریا غفوری از عدم پرداخت مطالبات خود و بازیکنان استقلال، امکانات ضعیف تمرینی و انتشار قرارداد او در رسانه‌ها بوده است که به مسائل مدیریتی باز می‌گردد.


عکس: رضا سعیدی‌پور

 

1570685

دیدگاه‌ها