کد خبر : 1736548 | 21 بهمن 1399 ساعت 00:55 | 20.8K بازدید | 2 دیدگاه

غیبت ایرانی‌ها در شکست ماریتیمو؛

برد سانتا کلارا با مغانلو مقابل یاران عابدزاده و علیپور

سانتا کلارا در حضور تعویضی مهاجم ایرانی خود برابر ماریتیمو که عابدزاده و علیپور را در اختیار نداشت به برتری رسید.

برد سانتا کلارا با مغانلو مقابل یاران عابدزاده و علیپور

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر پرتغال، تیم ماریتیمو که امیر عابدزاده را روی نیمکت و علی علیپور را در لیست بازیکنان خود نداشت، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه دوس باریروس در شرایطی مقابل سانتا کلارا قرار گرفت که نام شهریار مغانلو نیز در جمع نفرات ذخیره این تیم دیده می‌شد.

 

ماریتیمو در دقیقه ۶۴ با یک ضربه پنالتی پیش افتاد، اما در شبی که امیر عابدزاده  درون دروازه نبود، در ادامه مسابقه دو گل مقابل سانتا کلارا دریافت کرد تا در این دیدار خانگی بازنده شود.

 

یاران مغانلو با کسب پیروزی ۲ بر یک خارج از خانه ۲۵ امتیازی شدند و به رده هفتم جدول لیگ برتر پرتغال صعود کردند و تیم فوتبال ماریتیمو نیز در غیاب بازیکنان ایرانی خود ۱۷ امتیازی ماند و در جایگاه یازدهم ایستاد.

 

امیر عابدزاده که پیش از این ۱۵ بار برای ماریتیمو به میدان رفته بود، مقابل سانتا کلارا سومین نیمکت‌نشینی فصل خود را تجربه کرد و علی علیپور هم پس از پنج مسابقه در فهرست تیمش حضور نداشت و نتوانست دوازدهمین بازی فصل خود را انجام دهد.

 

شهریار مغانلو، مهاجم ایرانی سانتا کلارا در این دیدار مثل هفته‌های قبل به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت و از دقیقه ۲+۹۰ وارد بازی برابر ماریتیمو شد.

دیدگاه‌ها