کد خبر : 1736561 | 21 بهمن 1399 ساعت 09:54 | 93.7K بازدید | 4 دیدگاه

سوارز تاریخ را از نو می‌نویسد؛ رکورد رونالدو شکست

لوییس سوارز با ادامه درخشش در اتلتیکو مادرید در حال ثبت رکوردهای جدید در لالیگاست.

سوارز تاریخ را از نو می‌نویسد؛ رکورد رونالدو شکست

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته لوییس سوارز موفق شد با دبل کردن در تساوی 2-2 اتلتیکو مادرید و سلتاویگو، لیونل مسی، هم تیمی سابق خود در بارسلونا را پشت سر بگذارد. او با ادامه شروع خیره کننده ای که پس از ترک بارسا و پیوستن به اتلتیکو مادرید داشته، با گلزنی در دیدار شب گذشته توانست رکورد کریستیانو رونالدو را نیز بشکند.

 

اتلتیکو مادرید با گل های لوییس سوارز در دقایق 45 و 50، توانست گل دقیقه 13 سلتاویگو را جبران کند، هر چند سلتاویگو در آخرین دقایق بازی و در دقیقه 89 توانست با رسیدن به گل تساوی اتلتیکو را از یک پیروزی شیرین محروم کند.

 

دو گل سوارز در برابر سلتاویگو آمار این مهاجم اروگوئه ای را در 17 بازی که پس از ترک بارسلونا برای اتلتیکو مادرید به انجام رسانده، به 16 گل رساند.

 

1570726

 

ستاره سابق آژاکس و لیورپول نخستین بازیکنی است که در قرن 21 در لالیگا موفق می شود در 17 بازی 16 گل به ثمر برساند.

 

بهترین رکورد قبلی رکورد کریستیانو رونالدو بود که در نخستین فصل حضور خود در رئال مادرید در سال 2009 در 17 بازی 15 بار موفق به گلزنی برای لوس بلانکوس شده بود.

 

اتلتیکو در صورت پیروزی در دیدار شب گذشته می توانست فاصله خود در صدر جدول با بارسلونا و رئال مادرید را به 10 امتیاز افزایش دهد، آن هم با یک بازی کمتر نسبت به دو غول افسانه ای فوتبال اسپانیا!

 

لوییس سوارز در موفقیت این فصل اتلتیکو مادرید نقشی انکارنشدنی داشته. او در حال حاضر پیشتاز گلزنی در لالیگا است و 3 گل بیشتر از هم تیمی سابق و دوست صمیمی‌اش، لیونل مسی به ثمر رسانده است.

 

1570728

 

بسیاری تصمیم بارسلونا بر فروش سوارز آن هم به یکی از رقبایشان در لالیگا را اشتباهی احمقانه از سوی کاتالان ها نامیده اند.

 

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، هفته پیش در مصاحبه ای گفت که از همان نخستین تماس تلفنی با سوارز و پیش از امضای قرارداد، می دانسته که این مهاجم خطرناک در مادرید بسیار موفق خواهد شد.

 

رونالد کومان، سرمربی بارسا، نیز که خود عامل رفتن سوارز از کمپ نو بود، به تازگی اعتراف کرده که ترجیح می داد او به یوونتوس برود و در کنار رونالدو بازی کند به جای اینکه تبدیل به تهدیدی برای امیدهای قهرمانی بارسا در لالیگا شود.

دیدگاه‌ها