کد خبر : 1736636 | 21 بهمن 1399 ساعت 15:14 | 43.1K بازدید | 1 دیدگاه

نیمار را یادتان رفته؟

بی احترامی به بارسا؟ فرانسوی ها سند رو کردند (عکس)

فرانسوی ها معتقدند اخبار و شایعات انتقال لیونل مسی به پی اس جی بی احترامی به بارسلونا نیست.

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد لئو مسی با بارسا کمتر از 6 ماه دیگر باقیمانده و او همین حالا هم می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود. مسی ماه گذشته در یک مصاحبه تایید کرد که تا پایان فصل برای تصمیم گیری در مورد آینده اش صبر خواهد کرد و نامزدهای ریاست بارسا خوشبین هستند که در صورت انتخاب، مسی را برای تمدید متقاعد کنند. گفته می شود پی اس جی مقصد بعدی مسی در صورت جدایی خواهد بود.

 

 

1570643

 

 

تیتر یک شماره روز گذشته مجله فرانس فوتبال به همین قضیه اختصاص داشت. تصویری از لیونل مسی با پیراهن پی اس جی روی جلد فرانس فوتبال نقش بسته بود که بازخوردهایی کاملا منفی در بارسلونا را به دنبال داشت.

در هفته های اخیر شخصیت هایی چون خوان لاپورتا و رونالد کومان اخبار و شایعات رسانه های فرانسوی در مورد انتقال مسی به پی اس جی را نوعی بی احترامی به بارسا تلقی کرده اند و حتی تیتر یک شماره امروز نشریه دیاریو اسپورت کاتالونیا نیز در واکنش به مطلب فرانس فوتبال است.

اسپورت تیتر زده:« آزار و اذیت تمام عیار.»

 

 

1570819

 

 

تیتر یک اسپورت بازتاب زیادی در فرانسه داشته و تصویر جالب زیر در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود. تصویری از جلد نشریات اسپورت و موندودپورتیوو در تابستان 2019 زمانی که نیمار ساز جدایی از پی اس جی را کوک کرده بود. برای سه ماه تمام، تیتر یک این دو نشریه کاتالان به نیمار اختصاص داشت.

 

 

1570818

 

 

اکنون فرانسوی ها با به رخ کشیدن این تصویر خطاب به اسپورت می گویند در مقابل این همه شانتاژ و آزار شما، یک جلد فرانس فوتبال که روی آن لیونل مسی با پیراهن پی اس جی نقش بسته، نمی تواند هیچگونه بی احترامی به بارسا تعبیر شود.

نشریات کاتالان وقتی نیمار را به تیتر یک خود تبدیل کرده بودند که او هنوز سه سال دیگر با پی اس جی قرارداد داشت ولی از قرارداد مسی با بارسا تنها 5 ماه و نیم دیگر باقی مانده است.

دیدگاه‌ها