کد خبر : 1736676 | 21 بهمن 1399 ساعت 17:31 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

از جشن انقلاب تا یاد علی انصاریان در آزادی (عکس)

دیدار دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان در شرایطی در استادیوم آزادی برگزار می شود که مراسم پیش از بازی با اتفاقات جالبی همراه بود.

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم آزادی در روز ویژه خود با توجه به درگذشت علی انصاریان و اقداماتی که توسط کانون هواداران برای سکوها ترتیب داده شده، میزبان دیدار دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان است.

 

در مراسم آغاز بازی، با توجه به سالروز انقلاب برنامه ویژه‌ای ترتیب داده شد که با همراهی بازیکنان دو تیم و کادرفنی پرسپولیس و مس رفسنجان همراه شد. 

 

 

در ادامه بازیکنان پرسپولیس با توجه به درگذشت علی انصاریان با در دست داشتن بنری، یاد و خاطره مدافع اسبق خود را زنده نگه داشتند و پیش از شروع بازی نیز دو تیم با انجام مراسم یک دقیقه سکوت، یاد علی انصاریان را زنده نگه داشتند. 

 

روی سکوها نیز طرح موزاییکی با تصویری از علی انصاریان در کنار شماره پیراهن بازیکنان فقید این تیم، قرار گرفته است. علی انصاریان شماره هشت، هادی نوروزی شماره 24، مهرداد میناوند 25 و مهرداد اولادی 33، شماره هایی هستند که امروز روی سکوهای آزادی قرار گرفته تا به این شکل یاد پیشکسوتان فقید این باشگاه توسط کانون هواداران زنده نگه داشته شود.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها