کد خبر : 1736678 | 21 بهمن 1399 ساعت 18:45 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

ستاره مصدوم بارسا؛ هر طور شده به PSG می رسم

رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا در تلاش است به هر طریقی خود را به بازی هفته بعد برابر پی اس جی برساند.

ستاره مصدوم بارسا؛ هر طور شده به PSG می رسم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته های اخیر اوج گرفته و در لالیگا به صورت متوالی در حال کسب پیروزی است. شرایط این تیم در خط دفاعی اما چندان مساعد نیست و دیروز نشریه آ.اس مدعی شد رونالد آرائوخو دیدار هفته بعد مقابل پاری سن ژرمن را نیز از دست خواهد داد. بارسلونا یکشنبه شب در دیداری دشوار 2-3 بتیس را مغلوب کرد و رونالد آرائوخو در همین مسابقه و در اوایل بازی مصدوم شد.

 

 

1570386

 

 

آسیب دیدگی رونالد آرائوخو از ناحیه مچ پا بوده و او دچار پیچ خوردگی درجه دو شده است. زمان دوری او بین سه تا 4 هفته خواهد بود ولی ساعاتی پیش موندودپورتیوو ادعا کرد که آرائوخو قصد دارد هر طور شده خود را به بازی برابر پی اس جی(سه شنبه بعد) برساند.

 

 

1567533

 

 

این مدافع جوان، توانایی های لازم برای رساندن سریع خود به بازی بزرگ را می بیند و پزشکان بارسا 48 ساعت آینده را برای او بسیار مهم عنوان کرده اند. اگر در این 48 ساعت او احساس درد شدید نداشته باشد، ممکن است بتواند با فیزیوتراپی وارد فهرست بارسا برابر پی اس جی شود.

آبی اناری ها به دلیل مصدومیت جرارد پیکه و ناآمادگی ساموئل اومتیتی، در خط دفاعی معضلاتی دارند و غیبت آرائوخو برابر مهاجمانی مثل نیمار، امباپه و مائورو ایکاردی قطعا حس خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها