کد خبر : 1736693 | 21 بهمن 1399 ساعت 18:37 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

آقای گل جدید پرسپولیس؛ سیدجلال حسینی!

سیدجلال حسینی روی ارسال امید عالیشاه توانست دروازه مس رفسنجان را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در آغاز نیمه دوم فرم هجومی خود را حفظ کرده بود اما همچنان مهاجمان این تیم از گلزنی ناکام بودند تا این که امید عالیشاه پشت ضربه کرنر ایستاد. او توپ را بلند فرستاد و در تیر دوم سیدجلال حسینی با پرشی فوق العاده دروازه را گشود تا بازی یک بر صفر شود.

 

گل حسینی در حالی به ثمر رسید که 7 مدافع مس رفسنجان در آن منطقه حضور داشتند اما نتوانستند مانع از گلزنی کاپیتان سرخپوشان شوند و او با تکرار گلزنی، قفل دروازه نوشی صوفیانی را شکست.

 

 

این سومین گل سیدجلال حسینی در فصل جاری بود که او را رکورددار هم می‌کند و بهترین فصلش از نظر گلزنی را رقم می‌زند. نکته جالب این که سیدجلال هفته پیش نیز با ارسال یکی از کاپیتان های پرسپولیس (احمد نوراللهی) به گل رسید و این هفته هم با سانتر امید عالیشاه توانست گلزنی کند.

 

حسینی در شرایطی آمار فوق العاده ای در ضربات ایستگاهی ثبت می‌کند که در دفاع نیز همچنان یکی از بهترین فوتبالیست های لیگ برتر ایران و پرسپولیس در سه بازی اخیر با حضور او هیچ گلی در جریان بازی نخورده است.

 

بهترین گلزن این فصل پرسپولیس احمد نوراللهی با چهار گل است و حالا سیدجلال در رتبه دوم قرار می‌گیرد تا در غیاب مهاجمان گلزن، این دو بار اصلی گلزنی را بر دوش داشته باشند. هفته گذشته کاپیتان قرمزها گل سه امتیازی زد و حالا هم اگر این گل تا پایان بازی بی پاسخ بماند، پرسپولیس با شش امتیاز حاصل از گلزنی حسینی، به دو قدمی صدر جدول خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها