کد خبر : 1736731 | 21 بهمن 1399 ساعت 22:50 | 161.3K بازدید | 6 دیدگاه

بازتاب های یک تصویر جنجالی؛

تشبیه فرانس فوتبال به زباله به خاطر مسی! (عکس)

جلد دیروز نشریه فرانس فوتبال حواشی فراوانی را به همراه داشته است.

تشبیه فرانس فوتبال به زباله به خاطر مسی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک هفته دیگر دیداری حساس بین پاری سن ژرمن و بارسلونا برگزار می شود و هیجان از همین حالا به اوج رسیده است. به نظر می رسد باشگاه متمول فرانسوی یکی از مهم ترین مشتریان لیونل مسی در فصل تابستان باشد و نشریه فرانس فوتبال نیز دیروز تصویری از کاپیتان بارسلونا در لباس پاری سن ژرمن منتشر کرده که به شدت موجب عصبانیت اسپانیایی ها شده است.

 

1570645

 

البته مائوریتسیو پوچتینو امروز در مصاحبه ای مدعی شد کار نشریه فرانس فوتبال ریطی به پاری سن ژرمن ندارد و آندره هررا نیز اذعان داشت صحبت کردن در مورد لیونل مسی صحیح نیست، اما بررسی تاریخ نشان می دهد حداقل نشریات ایالت کاتالونیا نباید اعتراضی به این موضوع داشته باشند.

 

در طول سه سال اخیر و تقریبا مدت کوتاهی بعد از جدایی نیمار و انتقال او به پاریس، دو نشریه موندو دیپورتیوو و اسپورت بارها تیتر یک خود را به بازگشت این ستاره برزیلی به نوکمپ اختصاص دادند. آنهم در شرایطی که نیمار چند سال با پاری سن ژرمن قرارداد داشت و لیونل مسی چند ماه دیگر بازیکن آزاد خواهد بود.

 

1570818

 

اما این موضوع تنها مختص به نیمار نبوده و در گذشته آنها حتی تصویری از کریستیانو رونالدو نیز در لباس بارسلونا منتشر کردند. انتقلالی که هرگز تحقق نیافت و این ستاره پرتغالی در نهایت تبدیل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه رقیب یعنی رئال مادرید نیز شد.

 

به هر حال به نظر می رسد در آستانه تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان، موضوع انتقال احتمالی لیونل مسی به پاری سن ژرمن تبدیل به مهم ترین جنیبه این دیدار شده و احتمالا تا روز شروع مسابقه باز هم شاهد واکنش های طرفین نسبت به یکدیگر خواهیم بود.

 

1570944

 

البته کاربران در توئیتر به جنجال های روزهای اخیر واکنش نشان داده و عمدتا ابراز خشم خود به کار نشریه فرانس فوتبال را ابراز داشته اند:

 

 

یک اکانت به کارتون امروز نشریه موندو دیپورتیوو و عصبانیت هواداران بارسلونا از این شایعات اشاره داشته است.

 

1570950

 

سید لو، نویسنده معروف نیز ابتدا به این حرکت واکنش نشان داد و گفت: رفتار شرم آور PSG در مورد بازیکن بارسلونا. اما در ادامه خود تصاویری از نشریات اسپورت و موندو در گذشته را منتشر کرد.

 

1570951

 

کلودیو مائوری نیز نوشت: فرانس فوتبال با این کار انگیزه مسی برابر پاری سن ژرمن را بیشتر کرد. هفته آینده دو تیم لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

 

1570955

 

یک کاربر نوشت: بدون جرارد پیکه و رونالد آرائوخو، فرانس فوتبال و پی اس جی سعی دارند مزاحم مسی و بارسا شوند... وای، چه شروع هفته ای ... همچنین متئو لاهوز داور دیدار کوپا مقابل سویا ما ...

 

1570952

 

یکی از گروه های هواداری بارسلونا نیز چنین توصیفی داشته است: فرانس فوتبال چنین سطل زباله ای است.

 

1570953

 

یک اکانت دیگر نوشته: فرانس فوتبال فقط او را عصبانی می کند. ما می دانیم مسی وقتی عصبانی است چه توانایی هایی دارد.

 

1570954

دیدگاه‌ها