کد خبر : 1736733 | 21 بهمن 1399 ساعت 20:56 | 10.2K بازدید | 7 دیدگاه

سیدجلال، بهترین بازیکن میدان شد

کاپیتان پرسپولیس که برای دومین دیدار متوالی 3 امتیاز حساس را به حساب تیمش واریز کرد، عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کرد.

سیدجلال، بهترین بازیکن میدان شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار معوقه هفته نهم بین تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان در ورزشگاه خالی آزادی برگزار شد که در این دیدار، سرخپوشان موفق شدند با اتکا به تک گل ارزشمند کاپیتان تمام نشدنی خود، از سد رقیب شایسته خود عبور کرده و به رده سوم جدول صعود کنند.


سیدجلال حسینی که در دیدار هفته گذشته تیمش، روی یک ضربه کاشته جلو کشیده بود و با ضربه سر یک گل سه امتیازی مقابل تراکتور را به حساب تیمش واریز کرده بود، در دیدار امشب نیز ستاره تیمش بود.
در دقیقه 51 این دیدار، حرکت احسان پهلوان منجر به یک ضربه کرنر برای سرخپوشان شد و ضربه ارسالی امید عالیشاه با ضربه سر دیدنی و محکم سیدجلال حسینی همراه شد تا کاپیتان سرخپوشان موفق به باز کردن دروازه نوشی صوفیانی شود. گلی که تا پایان باقی ماند و پرسپولیس با 24 امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد.

 

1570949


حسینی در این مسابقه علاوه بر گلی که به ثمر رساند، 92 درصد پاس صحیح به هم تیمی هایش داد و 9 عملکرد دفاعی موفق نیز به ثبت رساند. او بدون اینکه حتی یک نبرد هوایی را به رفسنجانی ها واگذار کند، با 7 نبرد هوایی موفق اجازه پرواز در آسمان تهران را به حریف نداد.


سیدجلال در پایان این بازی نمره 7.8 را کسب کرد تا عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کند و عامل مهمی در صعود تیم یحیی گل محمدی در جدول رده بندی لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها