کد خبر : 1736757 | 22 بهمن 1399 ساعت 01:19 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید 2 - 0 ختافه؛ بازگشت روزنه امید

رئال مادرید موفق شد با دو گل در خانه خود ختافه را مغلوب کند.

رئال مادرید 2 - 0 ختافه؛ بازگشت روزنه امید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که اتلتیکومادرید برابر سلتاویگو به تسلوی رسید، رئال مادرید در خانه خود با نتیجه 0-2 ختافه را شکست داد تا شانس های این تیم برای فتح لالیگا زنده بماند.

 

رئال مادرید بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه هفتم و روی ریباند یک ضربه ایستگاهی فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه کاسمیرو راهی به دروازه ختافه نیافت.

 

1570975

 

در دقیقه 13 بود که کریم بنزما روی ارسال مارکو آسنسیو و با یک ضربه سر محکم دروازه ختافه را تهدید کرد، اما ضربه او به دیرک دروازه حریف برخورد کرد و این فرصت از دست رفت.

 

در ادامه جریان بازی آرام و در میانه میدان دنبال می شد. در دقیقه 31 این بار ارسال رو به بیرون مارسلو موجب خلق موقعیت برای رئال مادرید شد، اما ضربه رافائل واران به مدافعان حریف برخورد کرد.

 

دقایقی بعد این بار و باز هم روی ارسال مارسلو این لوکا مودریچ بود که می توانست قفل دروازه ختافه را باز کند، اما ضربه او در اختیار سوریا قرار گرفت. در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم کریم بنزما در گوشه سمت راست محوطه فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول تیمش داشت، اما ضربه او با عکس العمل سوریا همراه شد.

 

اما در دقیقه 60 رئال مادرید بالاخره به گل اول این مسابقه دست یافت. ارسال وینیسیوس جونیور با ضربه سر دقیق کریم بنزما همراه شد و رئال مادریدبا گل این ستاره فرانسوی از حریف پیش افتاد.

 

1570984

 

اما در دقیقه 66 رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. پاس دقیق مارسلو در دهانه دروازه به فرلان مندی رسید و او با ضربه ای دقیق دروازه ختافه را باز کرد.

 

دقایقی بعد و باز هم روی ارسال مارسلو بود که کریم بنزما می توانست از پشت محوطه دروازه ختافه را باز هم باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و رئال مادرید با نتیجه 0-2 به برتری دست یافت.

دیدگاه‌ها