کد خبر : 1736783 | 22 بهمن 1399 ساعت 09:43 | 18.7K بازدید | 2 دیدگاه

هواداران در انتظار بازگشت رویایی شیخ؛

دیاباته مقابل سپاهان هت‌تریک می‌کند؟

مهاجم مالیایی آبی‌ها پس از هفته‌ها دوری از ترکیب اصلی، این فرصت را دارد تا در حساس‌ترین جدال نیم‌فصل نخست استقلال برای تیمش به میدان برود و بدرخشد.

به گزارش "ورزش سه" از زمان پیوستن شیخ دیاباته به استقلال در ابتدای لیگ نوزدهم، آبی‌ها در سه مسابقه مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی به میدان رفته‌اند؛ دو دیدار لیگ برتری و یک مصاف در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی. دو برد و یک تساوی ماحصل این سه دیدار بوده است اما دیاباته فرصت حضور در دو مسابقه را داشته است و دیدار جام حذفی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

 

اما در دیدارهای مهاجم بلندقامت آبی‌ها در مقابل سپاهان به میدان رفته، به خوبی نشان داده که راه گلزنی به سپاهان را بلد است و دو بار موفق شده تا دروازه پیام نیازمند را فرو بریزد؛ یکبار در دیدار رفت فصل گذشته روی پاس زیبای مهدی قایدی، دیاباته موفق به گلزنی مقابل سپاهان در اصفهان شد و در دیدار برگشت هم از روی نقطه پنالتی، ستاره خط آتش استقلال گلزنی کرد.

 

1571051

 

دیاباته پس از حضور در مقابل سایپا، دو مصاف اخیر استقلال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود اما حالا با تلاش کادر پزشکی، مهیای دیدار با سپاهان شده و اگر مشکل خاصی مجددا برای او پیش نیاید، با نظر فکری می‌تواند مقابل طلایی‌پوشان اصفهانی در نقش جهان به میدان برود؛ بدون‌شک تلاش اصلی دیاباته در این دیدار فینال‌گونه و حساس هفته پایانی نیم‌فصل نخست، گلزنی به سپاهان است تا در این امر مهم مهاجم مالیایی آبی‌ها توانسته باشد هت‌تریک کند. آن‌هم در شرایطی که به لحاظ روحی-روانی با توجه به پرداخت مطالبات‌اش از سوی باشگاه استقلال، دیاباته در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برد.

 

دیدار استقلال و سپاهان شنبه هفته آینده از ساعت 17:10 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد؛ دیداری که می‌تواند سرنوشت قهرمان نیم‌فصل نخست لیگ بیستم را رقم بزند.

 

1571050

دیدگاه‌ها