کد خبر : 1736839 | 22 بهمن 1399 ساعت 15:51 | 61.1K بازدید | 1 دیدگاه

با مداد این نام را یادداشت کنید

تصمیم شگفت انگیز، زیدان یک پدیده رو کرد

زین الدین زیدان در دشوارترین مقطع رئال تصمیمی عجیب گرفت و با نیمکت نشین کردن ایسکو، به یک بازیکن ناشناخته میدان داد. پدیده 20 ساله ای که درخشان ظاهر شد.

تصمیم شگفت انگیز، زیدان یک پدیده رو کرد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیداری حساس و در شبی که غایبان زیادی داشت، به راحتی توانست با دو گل بر ختافه غلبه کند. در این بازی ماروین پارک برای اولین بار در ترکیب ثابت رئال در یک بازی خانگی به میدان رفت.

 

 

1571167

 

 

ماروین از پدری نیجریه ای و مادری کره ای متولد مایورکاست و چند سالی است که در آکادمی رئال مادرید رشد و پرورش یافته و پس از کسب عنوان قهرمانی اروپا با جوانان رئال، مورد توجه زین الدین زیدان قرار گرفت. او شب گذشته نشان داد که توانایی و شخصیت لازم برای حضور در تیم اول رئال را دارد و زیدان حالا به شکل جدی روی او حساب می کند.

 

پیش از شروع بازی بحث بر سر این بود که ایسکو از ابتدا بازی خواهد کرد یا خیر و بسیاری معتقد بودند اگر ایسکو در ترکیب ثابت قرار نگیرد، آریباس و آنتونیو بلانکو شانس بیشتری برای حضور در ترکیب خواهند داشت ولی زین الدین زیدان یک بار دیگر از آن تصمیم های شگفت انگیزش گرفت و با قراردادن ماروین در ترکیب ثابت، همه را سورپرایز کرد. ایسکو روی نیمکت و ماروین در سمت راست و پشت سر آسنسیو.

 

 

1557848

 

 

او در سیستم 2-5-3 رئال مادرید، مرتب از دفاع به حمله می رفت و برعکس و این کار را با سرعتی خیره کننده نیز انجام می داد. یار مقابل ماروین، کوکوریا بود. بازیکنی شناخته شده برای رئال که محصول آکادمی لاماسیا بارسلوناست و در ایبار که بود، رئال را در بازی رفت فصل 19-2018 بسیار آزار داد ولی ماروین که در ابتدا مشکلاتی برابر او داشت، در نهایت توانست برنده اغلب دوئل ها شود و افسوس که دو ارسال خوب او با ضربه تمام کننده روبرو نشد. او و آسنسیو که هر دو اهل مایورکا هستند، سمت راست رئال را تبدیل به نقطه قوت تیم کرده بودند.

 

 

1571168

 

 

ماروین در بازی پیش فصل برابر ختافه که پشت درهای بسته به انجام رسید و رئال 6-0 برنده شد، چشم زیدان را به خود خیره کرد تا جایی که در بازی نخست فصل برابر سوسیداد در آنوئتا، زیزو ترجیح داد ماروین را جلوتر از بورخا مایورال و لوکا یوویچ بازی بدهد. تصمیمی که در آن مقطع انتقادات زیادی را باعث شد ولی زیزو روی باورهای خود ماند و ماروین در تیم اول حفظ شد. 

 

 

1570986

 

 

ماروین دیشب 55 دقیقه در زمین بود و به دلیل مصدومیت تعویض شد اما ثابت کرد که شایسته پوشیدن پیراهن تیم اول رئال است. او بارها در نیمه اول مورد حمایت و تشویق زیدان، ناچو، لوکا مودریچ و آسنسیو قرار گرفت و دقیقه به دقیقه بر اعتماد به نفسش اضافه شد. رئال این روزها مصدومان زیادی دارد ولی در چنین مقطع دشواری، زیدان بازیکنی را کشف کرده که به نظر، آینده درخشانی خواهد داشت: ماروین اولاواله آکینلابی پارک.

نام او را با مداد یادداشت کنید.

 

دیدگاه‌ها