کد خبر : 1736840 | 22 بهمن 1399 ساعت 16:07 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو مالدینی:

همه می گفتند تئو به درد نمی خورد ولی گوش نکردم

پائولو مالدینی یک سال و نیم پس از جذب تئو هرناندز معتقد است که یکی از بهترین خریدهای میلان را انجلام داده است.

همه می گفتند تئو به درد نمی خورد ولی گوش نکردم

به گزارش "ورزش سه"، تئو هرناندز سال 2017 و پس از درخشش در آلاوس بود که به رئال مادرید پیوست. او با رئال قهرمان چمپیونزلیگ هم شد ولی نتوانست پاسخ انتظارات را بدهد و یک سال به سوسیداد قرض داده شد. تابستان 2019 رئال در نهایت تصمیم به فروش قطعی تئو گرفت و او به میلان پیوست.

انتقال به جمع روسونری باعث تحول بزرگ تئو شد و او توانست به بازیکن فیکس میلان تبدیل شود و یکی از ارکان اصلی صدرنشینی روسونری در سری آ محسوب می شود.

 

 

1571127

 

 

پائولو مالدینی مدیر ورزشی میلان کسی بود که روی جذب تئو اصرار داشت و حالا مزد آن همه پافشاری را گرفته است.

اسطوره میلان در مورد تئو گفت:« تئو بازیکنی فوق العاده برای میلان است. او با رئال فاتح لیگ قهرمانان شده بود ولی وقتی او را جذب کردیم، ستاره ای رو به نزول بود. او کمتر نشانی از روزهای خوبش داشت و خیلی ها به من می گفتند جذب او منطقی نیست ولی من به حرف های شان گوش نکردم چرا که در تئو قابلیت های لازم برای بازی در تیمی مثل میلان را می دیدم و اطمینان داشتم که در تیم ما پیشرفت خواهد کرد.

 

 

1571126

 

 

پس از ملاقات با او متوجه حس و انگیزه اش برای جبران شدم. او می خواست انتقام بگیرد و به همه ثابت کند بازیکن خوبی است. معتقدم او در میلان پیشرفت کرده و میلان هم با او بهتر و بهتر شد. فصل قبل تئو با لیائو گران ترین خرید ما بود و معتقدم شایسته بازی برای تیم ملی فرانسه است و باید فیکس هم باشد.»

 

تئو وقتی جذب میلان شد که ارزش او 15 میلیون یورو تخمین زده می شد اما حالا در وبسایت ترانسفرمارکت ارزش او 50 ملیون یورو است. فصل جاری تئو 4 گل زده و 6 پاس گل داده است.

 

دیدگاه‌ها