کد خبر : 1736874 | 22 بهمن 1399 ساعت 18:44 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بایرن مونیخ اردوی این تیم را ترک کرد

ژروم بواتنگ اردوی بایرن مونیخ در قطر برای رقابت ها جام باشگاه های جهان را ترک کرد.

مدافع بایرن مونیخ اردوی این تیم را ترک کرد

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی قبل خبر ناگوار مرگ کاسیا لنهاردت، نامزد سابق ژروم بواتنگ در برلین منتشر شد و فوتبال آلمان حالا تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته است. کاسیا در ماه های اخیر مشکلات زیادی با ژروم بواتنگ داشت و بعد از جدایی اخیر نیز تهدید کرده بود به زودی حقایق را در این رابطه افشا خواهد کرد. اما امروز خبر مرگ این زن 25 ساله منتشر شد تا هرگز صحبت های کاسیا در مورد دلایل جدایی از مدافع باتجربه بایرن مونیخ شنیده نشود.

 

1570650

 

اما بازیکنان بایرن مونیخ در حال حاضر در قطر حضور داشته و مهیای حضور در دیدار فینال جام باشگاه های جهان برابر تایگرز می شوند. اما ژروم بواتنگ از هانسی فلیک اجازه گرفته و به علت مرگ نامزد سابقش راهی آلمان شده است. بدین ترتیب بواتنگ روز پنجشنبه در دیدار فینال جام باشگاه های جهان در ترکیب بایرن مونیخ برابر تایگرز غایب خواهد بود.

 

هانسی فلیک امروز در این رابطه گفت: "ژروم بواتنگ به اتاق من آمد و از من پرسید که آیا می تواند به آلمان برود یا نه، من نیز اجازه این سفر را به او دادم. بدین ترتیب بواتنگ تا اطلاع ثانوی در دسترس ما نخواهد بود." قرارداد بواتنگ در پایان فصل به اتمام می رسد و اخبار فراوانی در مورد جدایی او از بایرن مونیخ منتشر شده که این حواشی می تواند روند جدایی بواتنگ را تسهیل ببخشد.

دیدگاه‌ها