کد خبر : 1736951 | 23 بهمن 1399 ساعت 10:54 | 34.1K بازدید | 3 دیدگاه

توضیح سماک در مورد ترانسفر آزمون

همان طور که پیش بینی می شد سردار آزمون در تعطیلات زمستانی از زنیت جدا نخواهد شد.

توضیح سماک در مورد ترانسفر آزمون 

به گزارش "ورزش سه"، سردار در اردوی زمستانی تیم زنیت در امارات حاضر شد و متاسفانه در یکی از بازی های دوستانه آسیب دید و اکنون به صورت اختصاصی تمرینات بازیابی را پشت سر می گذارد و هنوز کادر پزشکی صدرنشین لیگ برتر روسیه در خصوص زمان بازگشت دقیق مهاجم تیم ملی فوتبال ایران صحبتی نداشته است. 

 

سردار آزمون که فصل گذشته به عنوان آقای گلی لیگ برتر روسیه دست پیدا کرده بود این فصل عملکرد خوبی در خط حمله زنیت داشته و با 11 گل زده بهترین گل زن بازی ها به حساب می آید. همانند فصل گذشته آرتم همبازی او جدی ترین رقیبش به حساب می آید که 10 گل زده است. طبیعی است با این عملکرد و هم چنین دستمزد خوبی که سردار در فوتبال روسیه می گیرد به دنبال حفظ این موقعیت باشد. 

 

 

1566135

 

با این حال سرگئی سماک، سرمربی تیم زنیت در مصاحبه با سایت اسپورت 24 روسیه در خصوص جدایی بازیکنان کلیدی اش از جمله سردار آزمون در تعطیلات زمستانی گفت:« به طور کلی تقاضای زیادی از سوی تیم‌های اروپایی برای جذب بازیکنان فوتبال روسیه حتی لژیونرهای تیم زنیت وجود ندارد. حتی ابراز تمایل‌هایی برای جذب سردار آزمون صورت گرفته اما هیچ پیشنهاد روشن با جزئیات وجود ندارد. اگر بازیکنی مثل مالکوم از بارسلونا به زنیت می‌آید پول متفاوتی دریافت خواهد کرد. آنها اینجا درآمد بیشتری از اروپا دارند.با توجه به اجرای قانون محدودیت جذب لژیونرها باید در جهان به دنبال بازیکنان خارجی با پاسپورت روسی باشیم.»

 

فدراسیون فوتبال روسیه به تازگی حضور خارجی ها را در لیگ برتر روسیه محدود کرده است و دیگر تیم های آزادی گذشته را برای جذب بازیکنان خارجی نخواهند داشت. طبیعی است سردار آزمون با توجه به عملکرد بسیار خوبی که در زنیت داشته همواره یکی از گزینه های این تیم برای تمدید قرارداد باشد. سماک در ابتدای فصل هم گفته بود سردار آزمون در تیم زنیت می ماند. طبیعی است زنیت و سردار زمانی تصمیم به جدایی از هم بگیرند پیشنهادی که ارایه می شود هم از نظر فنی به سود سردار و از نظر مالی به سود زنیت باشد.

دیدگاه‌ها