کد خبر : 1737276 | 25 بهمن 1399 ساعت 11:55 | 33.5K بازدید | 1 دیدگاه

عملکرد متفاوت دیاباته به خاطر اختلاف سلیقه با فکری است

ورمزیار: ذهن محمد نادری هنوز مصدوم است

پیشکسوت استقلال در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما گفت: استقلال اقتصادی بازی می‌کند و نتیجه خوب و قابل قبولی داشته اما کار استقلال در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد بود.

ورمزیار: ذهن محمد نادری هنوز مصدوم است

به گزارش "ورزش سه"، صادق ورمزیار، پیشکسوت باشگاه استقلال با حضور در برنامه "یه روز تازه" درباره وضعیت این تیم گفت: اوضاع استقلال رو به رشد بود و این حرف درست است که استقلال از باب فوتبال زیبا خوب نبود اما نتیجه‌گیری خوب و قابل قبولی داشت و براساس گفته محرم نویدکیا استقلال اگر خوب نبود، صدرنشین لیگ نبود و این خوب بودن دو باب دارد؛ باب اول نتیجه است و باب دوم فوتبال زیباست.

 

وی با تشریح وضعیت این تیم در این فصل گفت: از باب زیبایی و مورد پسند بودن تماشاچی‌ها خوب نبود و استقلال اقتصادی بازی کرد و در این روند چند مهره خوب داشت؛ مانند رشید مظاهری، مهدی قائدی و ارسلان مطهری. اما مطهری روندی را داشت که در بازیکنان دیگر هم قابل مشاهده است و در بعضی از مواقع بازیکنان در مسیر تغییر سیستم دچار دوگانگی می‌شوند که مطهری هم جز این بازیکنان بود. هافبک‌ها باید طراحی حمله می‌کردند که به دلیل نبود بازیکن طراح شاهد این روند بودیم و دیابته هم همانند پارسال نبود که احتمالاً به دلیل اختلاف‌سلیقه با سرمربی بوده است. بازیکن حرفه‌ای باید کاملاً در اختیار سرمربی و تیم باشد و ملیچ هم به همین دلیل بازی کمتری داشت.

 

پیشکسوت استقلال با اشاره به صدرنشینی این تیم گفت: زمانی که یک تیم در بالای جدول قرار می‌گیرد، همه با انگیزه با آن تیم بازی می‌کنند و کار استقلال در نیم‌فصل دوم سخت‌تر خواهد بود. مربی‌ها با سلیقه‌های خاص کار می‌کنند و بازیکنان حرفه‌ای باید خودشان را با سلیقه‌های مختلف وفق دهند. در استقلال همه باید طبق خواسته محمود فکری کار کنند و نیز در شرایطی فکری باید بهتر تیم را مدیریت می‌کرد. بخشی از اختلاف‌ها به مدیریت باشگاه بر می‌گردد. زمانی که به موقع پول بازیکن پرداخت نشود، بازیکن خارجی همان لحظه تیم را ترک خواهد کرد و قرارداد آنها با قرارداد بازیکن داخلی متفاوت است؛ ممکن است بازیکن داخلی بدون دریافت هزینه اما به خاطر مردم و باشگاه بازی کند.

 

ورمزیار در واکنش به جنجال انتشار مبلغ قرارداد وریا غفوری گفت: زمانی که ورود بازیکن خارجی ممنوع می‌شود، قیمت بازیکن داخلی بالا می‌رود و قراردادهای چند صددلاری در فوتبال ما زیاد شده است و به مدیریت باشگاه‌ها بر می‌گردد. باید در زمان عقد قرارداد دقت کنند و تیم اگر توان پرداخت دارد، قرارداد بالا ببندد.

 

پیشکسوت استقلال درباره عملکرد تاکتیکی این تیم نیز گفت: در نیم‌فصل اول استقلال در فاز دفاعی خوب بود و از خط دفاعی خوبی بهره‌مند است. در مورد محمد نادری هم می‌دانیم که بازیکن توانمندی است و قدرت حمل توپ خوبی دارد و به راحتی در حمله شرکت می‌کند؛ البته هنوز ذهن مصدوم را در نادری می‌بینیم. در فاز حمله استقلال ضعف دارد و نیاز به جذب بازیکن در نیم‌فصل دارد.

 

ورمزیار درباره تقابل امروز استقلال و سپاهان گفت: استقلال امروز بازی ۶ امتیازی را در برابر سپاهان دارد که بسیار حساس است چراکه علاوه بر اینکه تیم پیروز ۳ امتیاز را برای خود می‌کند ۳ امتیاز حریفی که در کورس صدر جدول قرار دارد را هم اخذ می‌کند. سپاهان به خوبی پیش رفته است و در کنار نویدکیا مربی مثل مرزبان را داریم که به خوبی شرایط را کنترل کرده است. مرزبان تیم حریف را به خوبی آنالیز می‌کند. سپاهان لیدر و تماشاگران آرام و حامی دارد. و باید قبول کنیم افرادی همانند مرزبان مربی دوم‌های خوبی هستند که می‌توانند به تیم بسیار کمک کنند.

 

وی در پایان درباره شایعاتی پیرامون حضور فرهاد مجیدی در تیم ذوب‌آهن و آیا اینکه در ذوب‌آهن هم مانند استقلال موفق خواهد بود گفت: مجیدی شخصیت مربیگری را دارد و اگر او هم یک نفر مثل مرزبان را داشته باشد، با تیمی مثل ذوب‌آهن به خوبی پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها