کد خبر : 1737306 | 25 بهمن 1399 ساعت 15:19 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی دستیار یحیی با ماسک در روز سوالات سخت!

حمید مطهری به جای یحیی گل محمدی پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بازی دستیار یحیی با ماسک در روز سوالات سخت!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد حمید مطهری مسئولیت حضور در نشست های خبری پیش از بازی را پیدا کرده و حالا مسلط تر از گذشته، به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌دهد و با آن ها گفتگو می‌کند. مطهری فرمتی را هم برای کنفرانس های مطبوعاتی درست کرده که در ابتدای آن به دو پیشکسوت تازه درگذشته باشگاه می‌پردازد و بعد به روال معمول، در خصوص بازی صحبت می‌کند و سپس با تمجید از بازیکنان پرسپولیس، به استقبال سوالات خبرنگاران می‌رود.

 

او امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی وارد سالن کنفرانس خبری سازمان لیگ شد و پس از استقرار، ترجیح داد که ماسکش را در بیاورد تا حین صحبت، ماسک نداشته باشد اما خیلی زود مسئول برگزاری نشست به مربی سرخ ها اعلام کرد که باید با ماسک صحبت کند و مطهری نیز با پاسخ مثبت به این درخواست، کار را ادامه داد.

 

 

1571994

 

1571995

 

1571993

 

مطهری که به نظر می‌رسد در سخنوری مهارت قابل توجهی دارد، امروز با سوالات نسبتا سختی هم مواجه شد؛ از ماجرای جدایی سعید حسین پور و فرصت ندادن به بازیکنان جوان تا ناکامی مهاجمان پرسپولیس در گلزنی و همچنین تاکتیک همیشگی تیم پیکان اوت دستی. او در پاسخ به این سوالات موفق عمل کرد و بدون اظهار نظری جنجالی و خارج از عرف، از این پرسش ها گذشت تا نشست خبری بدون هرگونه نظر حاشیه ای به پایان برسد.

 

نکته جالب این که یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی اغلب خودش حاضر می‌شود اما یک روز قبل از بازی ترجیح می‌دهد که تمام تمرکزش را روی بازی بگذارد.

دیدگاه‌ها