کد خبر : 1737318 | 25 بهمن 1399 ساعت 18:40 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای مارکا

تماس پرز با راموس؛ بمان و تیم را متحد کن

در بحبوحه شایعات در مورد جدایی سرخیو راموس، رئیس رئال به فکر تمدید قرارداد با کاپیتان تیمش است.

تماس پرز با راموس؛ بمان و تیم را متحد کن

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید بدون سرخیو راموس تیم همیشگی نیست ولی کهکشانی ها حداقل تا یک ماه و نیم دیگر باید به نبود او عادت کنند.

مصدومیت مینیسک راموس در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر بیلبائو او را مجبور ساخت تا روز گذشته تن به جراحی بدهد. او پس از نیمه نهایی سوپرکاپ 4 بازی رئال را از دست داده و احتمالا هفت تا هشت بازی بعدی تیمش را نیز از دست خواهد داد.

 

 

1570547

 

 

بازگشت راموس به ماه آوریل(نیمه های فروردین) موکول خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، خبری از تمدید قراردادش نیز نخواهد بود.

کاپیتان هفته ها در مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد بود ولی در نهایت اطلاع داد که شرایط جدید برای او پذیرفتنی نیست. راموس حاضر نیست یک ساله بدون افزایش دستمزد تمدید کند و به سران باشگاه گفته است که پی اس جی به او پیشنهادی بهتر ارائه داده است.

 

در حالی که روز به روز شایعات جدیدی در مورد جدایی راموس شنیده می شود اما مصدومیت و دوری چند هفته ای او از میادین فرصت خوبی را برای مذاکره مجدد با باشگاه فراهم کرده است.

 

 

1560132

 

 

چند روز پیش فلورنتینو پرز در تماس راموس با وی در مورد تمدید قرارداد و متحد کردن تیم برای کسب موفقیت در دو جام باقیمانده(لالیگا و لیگ قهرمانان) صحبت کرد. رابطه بین سرخیو راموس و پرز فراتر از یک بازیکن و رئیس است و چه او از رئال برود و چه بماند، ارتباط خوب شان حفظ خواهد شد.

در واقع پرز هر کاری برای حفظ کاپیتان تیمش خواهد کرد و تماس اخیر، برای عادی سازی روابط دو طرف، گام بسیار مثبتی بود.

نباید فراموش کرد که همه ستاره هایی که در دوران ریاست پرز، رئال را ترک کرده اند، به نحوی دوباره بازگشتند. فرناندو هیه رو، گوتی، رائول گونزالس و ایکر کاسیاس نمونه های بارز این ادعا هستند.

 

دیدگاه‌ها