کد خبر : 1737385 | 25 بهمن 1399 ساعت 19:29 | 10.6K بازدید | 1 دیدگاه

نوازی: داور حتی یک سوت هم به نفع ما نزد

محمد نوازی مربی تیم شهرخودرو می‌گوید که بدشانسی و داوری عامل نتایج بد ما هستند.

نوازی: داور حتی یک سوت هم به نفع ما نزد

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوازی مربی تیم شهرخودرو در نشست خبری پس از بازی با فولاد گفت: باید به جامعه ورزشی هنری درگذشت آقای انصاریان و میناوند را تسلیت بگویم و همچنین بچه های مظلوم شهدای چوار که در زمین فوتبال شهید شدند. به تیم حریف تبریک می‌گویم، ما بر اساس دو اشتباه گل خوردیم و می‌توانستیم جبران کنیم. توپ هایمان در گل نرفت و بدشانسی آوردیم اما چیزی که برایمان مهم بود سلامتی و تلاش بازیکنان بود. شانس بد فوتبال به ما رو کرد و توپ هایمان گل نشد و فولاد هم فقط دو سه موقعیت داشت که دو تا تبدیل به گل شد.

 

وی افزود: دوباره از بازیکنان تشکر می‌کنم و امیدوارم بازی بعدی جبران کنیم. به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم دستشان درد نکند و مردانه بازی کردند.

 

او درباره میزان امتیازات کسب شده شهرخودرو اظهار داشت: این باتوجه به پتانسیلی است که داشتیم. خیلی بازی ها ما لطمه خوردیم. حالا من یادم رفت داوری را بگویم که امروز اصلا خوب نبود. به نفع ما سوتی خورده نشد و آقای نکونام هم سه بار تعویض را نگه داشتند بازی از جریان افتاد و وقت اضافه گرفت 5 دقیقه. برای تیم های دیگر 10 دقیقه وقت اضافه می‌گیرند برای ما در حالی که این همه تعویض شده، 5 دقیقه؟ خیلی صحنه ها عقب بود، داوران چطور سوت می‌زنند؟ این همه هزینه، این همه تلاش، آخرش با یک تصمیم اشتباه بشود هیچی؟ چقدر باید تمرکز بازیکن ما را بهم بریزند و سرمان بریده شود؟ این ها همه دلیل نتیجه نگرفتن است.

 

نوازی در پایان گفت: تیم ما جوان و با انگیزه است و اگر بگذارند کارمان را می‌کنیم. هفته گذشته اتفاقات حاشیه ای رخ داد و در زمینمان به مس باختیم. امروز هم بدشانسی آوردیم و باختیم. انشالله درست می‌شود.

دیدگاه‌ها