کد خبر : 1737425 | 25 بهمن 1399 ساعت 21:20 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سیمئونه به عدم گلزنی سوارز برابر گرانادا

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، تمجید ویژه ای از لوئیس سوارز انجام داد.

واکنش سیمئونه به عدم گلزنی سوارز برابر گرانادا

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید که هفته گذشته بعد از چند پیروزی متوالی مقابل سلتاویگو متوقف شده بود، امروز از سری مسابقات هفته بیست و سوم لالیگا به مصاف گرانادا رفت و در یک بازی سخت و دشوار با نتیجه 2-1 حریف خود را شکست داد تا علاوه بر تثبیت صدرنشینی دوباره به مسیر پیروزی بازگشته باشد.

 

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید بعد از پیروزی امروز تیمش مقابل گرانادا گفت: " مهمترین اتفاقی که در مسابقه امروز شاهد آن بودیم انگیزه تیم بود. همواره تقابل با گرانادا کار سختی برای ما محسوب می شود چرا که آن ها کاملاً صبور عمل می‌کنند و مربی بسیار خوبی دارند. در نیمه اول بازی امروز فرصت هایی برای گلزنی داشتیم اما با این وجود در نیمه دوم بهتر عمل کردیم.

 

 

1572220

 

 

در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و در موقعیت عالی قرار گرفتیم. همیشه برای پیشرفت کردن تلاش می کنیم و من این عطش تیم را برای خواستن چیزهای بیشتر دوست دارم."

 

عدم گلزنی لوئیس سوارز: " درخواست ما از بازیکنان همواره این بوده که در پست هجومی با یکدیگر همکاری خوبی داشته باشند چراکه آنها اولین نفرات برای پرس کردن حریف هستند. با این وجود سوارز چیزهایی بیشتر از اینها در اختیار ما گذاشته و علاوه بر گلزنی موقعیت سازی نیز می کند."

 

 

1572221

دیدگاه‌ها