کد خبر : 1737429 | 25 بهمن 1399 ساعت 21:40 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرنولد:

برابر لستر یکی از بهترین عملکردهایمان را ارائه دادیم

الکساندر آرنولد، مدافع انگلیسی لیورپول معتقد است این تیم در روزی که عملکرد خوبی داشته مقابل لسترسیتی شکست خورده است.

برابر لستر یکی از بهترین عملکردهایمان را ارائه دادیم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ نشانه ای از لیورپول فصل گذشته ندارند. قرمزها که فصل گذشته تا همین مقطع 70 امتیاز کسب کرده بودند در فصل جاری تنها 40 امتیاز به دست آورده اند؛ موضوعی که باعث شده حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز برای آنها دشوار به نظر برسد.

 

لیورپول امروز نیز در ادامه روند ناامید کننده خود با نتیجه 3-1 از لستر سیتی شکست خورد تا به نوعی وارد یک بحران شود. ترنت الکساندر آرنولد مدافع انگلیسی لیورپول بعد از شکست امروز این تیم مقابل لسترسیتی گفت: " به عقیده من برای 70 تا 75 دقیقه عملکردی عالی از خود ارائه دادیم. در واقع فکر می کنم این یکی از بهترین عملکرد هایمان در طول این فصل بود. ما به خوبی توپ گیری و پرس را انجام می‌دادیم و به طور کلی لستر نمی‌توانست کار خاصی انجام دهد. "

 

 

1572229

 

 

آرنولد معتقد است که لیورپول امروز به شکل ناگهانی و شوک آور پیروزی را با شکست عوض کرده است. او در ادامه گفت: "نمایش شناوری از خود ارائه دادیم اما به شکلی کاملاً ناگهانی شرایط تغییر کرد. در واقع در عرض 10-15 دقیقه اوضاع کاملا عوض شد. همه چیز در یک لحظه اتفاق افتاد و روز خوبی که ما مقابل لستر داشتیم به بدترین شکل ممکن تمام شد."

دیدگاه‌ها