کد خبر : 1737446 | 25 بهمن 1399 ساعت 22:51 | 18.4K بازدید | 1 دیدگاه

سیتی 3 - 0 تاتنهام؛ ژوزه حرفی در مقابل پپ نداشت

منچسترسیتی با ارائه نمایشی تماشایی با سه گل تاتنهام را مغلوب کرد.

سیتی 3 - 0 تاتنهام؛ ژوزه حرفی در مقابل پپ نداشت

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که در هفته های اخیر دچار افت محسوسی داشته، امشب نیز مقابل سیتی حرفی برای گفتن نداشت و با سه گل مقابل این تیم شکست خورد. شاگردان پپ گواردیولا نیز با این برتری گام بلندی به سوی کسب عنوان قهرمانی برداشتند.

 

اگرچه سیتی در دقایق ابتدایی مالک توپ و میدان بود، اما در دقیقه 14 این اسپرز بود که فرصت داشت به گل برسد. ضربه ایستگاهی هری کین به دیرک دروازه سیتی برخورد کرد و در ریباند ادرسون روی ضربه لوکاس مورا واکنش نشان داد.

 

1572255

 

اما در دقیقه 19 و بعد از خطای هوبرگ روی ایلکای گوندوغان بود که سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه زمینی روردی علیرغم برخورد به دستان هوگو لوریس وارد دروازه شد و سیتی از تاتنهام پیش افتاد.

 

در ادامه منچسترسیتی همچنان مالک توپ و میدان بود، اما نمی توانست موقعیت خاصی روی دروازه تاتنهام ایجاد کند و از سوی دیگر اسپرز نیز توان پیش کشیدن نداشت.

 

در دقیقه 41 و روی حرکت رحیم استرلینگ از سمت راست بود که سیتی تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه فیل فودن به مدافعان حریف برخورد کرد و در ریباند نیز ضربه گابریل ژسوس به دیرک دروازه تاتنهام خورد.

 

1572253

 

سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل دوم هم دست یافت. پاس عمقی استرلینگ در سمت چپ محوطه به گوندوغان رسید و او با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

اما حملات سیتی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 65 به گل سوم هم دست یافت. روی شروع مجدد تماشایی ادرسون و پوشش ضعیف داوینسون سانچز، گوندوغان تک به تک شده و با ضربه ای دقیق موفق به گلزنی شد.

 

1572252

 

در دقیقه 79 گرت بیل با حرکتی فنی و تماشایی مدافعان سیتی را جا گذاشته و به سمت دروازه منچسترسیتی شلیک کرد، اما ضربه او با عکس العمل تماشایی ادرسون همراه بود.

 

در دقیقه 88 ریاض محرز با حرکت در عرض در محوطه جریمه تاتنهام صاحب موقعیت شد و می توانست گل چهارم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او را هوگو لوریس با پا دفع کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت سیتی با همان سه گل تاتنهام را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها