کد خبر : 1737549 | 26 بهمن 1399 ساعت 13:40 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازکردن پنجره، دغدغه اصلی مدیران استقلال

مدیران باشگاه استقلال تمام تلاش خود را برای بازکردن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به کار گرفته‌اند.

بازکردن پنجره، دغدغه اصلی مدیران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اصلی ترین مسائلی که مسئولان استقلال در آستانه نقل و انتقالات زمستانی با آن مواجه شده‌اند، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی شان است.


فدراسیون جهانی فوتبال به خاطر شکایت 137 هزار دلاری نیکولای بودوروف مدافع بلغارستانی سابق استقلال پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را بسته و از این رو مسئولان باشگاه برای باز کردن پنجره تلاش می‌کنند.


در شرایطی که باشگاه استقلال با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، حالا دغدغه اصلی مدیران باشگاه تامین پول بودوروف است تا بتوانند با پرداخت این پول پنجره نقل و انتقالاتی را باز کنند و برای جذب بازیکن جدید استارت بزنند.


اگرچه مذاکرات مدیران استقلال با گزینه های مد نظر کادرفنی در حال انجام است اما عقد قرارداد رسمی این نفرات منوط به باز شدن پنجره است و به همین خاطر کمی در کارهای نقل و انتقالاتی اختلال ایجاد می‌شود.


این در حالی است که بازیکنان استقلال هم نسبت به پرداخت نشدن مطالبات خود گلایه مند هستند و با توجه به پایان کار آبی ها در نیم فصل اول ممکن است اتفاقات عجیبی نیز در ترکیب کنونی این تیم پیش بیاید. باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در باشگاه استقلال رخ می‌دهد و مدیران باشگاه که ازقضا احمد مددی مدیرعامل هم به خاطر حمله قلبی در بیمارستان است قادر خواهند بود بر مشکلات پرتعداد مالی فائق بیایند یا خیر.

دیدگاه‌ها