کد خبر : 1737579 | 26 بهمن 1399 ساعت 15:40 | 41.1K بازدید | 1 دیدگاه

در یک قدمی پالمیراس

دیه گو کاستا بالاخره تیم پیدا کرد

دیه گو کاستا ستاره سابق اتلتیکو و چلسی در یک قدمی پیوستن به تیم قهرمان جام لیبرتادورس است.

دیه گو کاستا بالاخره تیم پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو ماه پیش باشگاه اتلتیکومادرید اعلام کرد با توافق متقابل قرارداد دیه گو کاستا مهاجم گلزن و باتجربه خود را فسخ کرده و دومین مقطع حضور او در ترکیب این باشگاه بعد از سه سال به اتمام رسیده است. دیه گو کاستا به علت مشکلات شخصی تمایل به قطع همکاری داشت و اتلتیکومادرید نیز درخواست این بازیکن را پذیرفت.

 

 

1562274

 

 

ابتدا گفته می شد کاستا راهی تیمی در لیگ برتر خواهد شد و حتی از وولورهمپتون به عنوان گزینه جدی او نام می بردند اما این اتفاق رخ نداد. سپس گمانه زنی ها به سمت مارسی رفت و خبر دادند که او در فرانسه برای امضای قرارداد حضور دارد اما ویلاس بواس سرمربی مارسی به این شایعات خاتمه داد و گفت که دستمزد کاستا به قدری بالاست که توان جذبش را ندارند.

 

سپس رسانه ها خبر از پاسخ منفی او به پیشنهاد ترابزون اسپور ترکیه دادند. در نهایت امروز در برزیل اعلام شد که باشگاه پالمیراس با کاستا به توافق رسیده است. در روزهایی که تیم در قطر برای جام جهانی باشگاه ها حاضر بود، سران باشگاه در سکوت خبری با کاستا وارد مذاکره شدند و امروز توافق قطعی شد اما هنوز انتقال او رسمی نشده است.

 

 

1357774

 

 

طبق ادعای رسانه های برزیلی، قرارداد کاستا دو ساله با دستمزد سالانه 2 میلیون یورو خواهد بود که از این حیث یکی از بیشترین پرداختی ها در فوتبال برزیل محسوب می شود. پالمیراس اخیرا توانست فاتح جام لیبرتادورس شود و یکی از پرافتخارترین های فوتبال آمریکای جنوبی است.

 

دیدگاه‌ها